سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمان:
سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمان از اعزام گروهی از زوج‌های جوان و محروم کرمانی به مشهدالرضا (ع) خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۸۵۹۹
|
۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی به نقل از آستان نیوز؛ سیدحسین صابری با بیان اینکه در ایام ماه ربیع الاول ۸۷ زوج جوان و محروم کرمانی در قالب ۴ کاروان زیارتی «زندگی به سبک رضوی» به مشهد مقدس اعزام شدند، اظهار کرد: این زوجین در مشهد به مدت ۳ روز میهمان آستان قدس رضوی خواهند شد.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمان تصریح کرد: حضور در مراسم جشن ازدواج مزدوجین در حرم مطهر امام رضا (ع)، بهره مندی از غذای متبرک در میهمانسرای حضرت، بازدید از موزه‌های آستان قدس، شرکت در کلاس‌های مشاوره، روانشناسی زن و مرد و... از جمله برنامه‌هایی است که ویژه این زوجین در بارگاه منور رضوی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه جوانان با الگو و بهره‌گیری از سیره رضوی می‌توانند زندگی غنی و پرمعنا بسازند، خاطرنشان کرد: در این سفر زیارتی زوج‌های جوان با مهارت‌های زندگی برگرفته از سنت و سیره اهل‌بیت (ع) به ویژه سیره زندگی حضرت رضا (ع) در قالب یک دوره سه روزه آشنا خواهند شد.

صابری با بیان اینکه استان کرمان رتبه سوم طرح «زندگی به سبک رضوی» را دارد، اظهار کرد: خوشبختانه این طرح با استقبال گسترده زوجین کرمانی روبه رو شده است و تاکنون ۶۱۸ زوج در این طرح ثبت‌نام و از کلاس‌های مشاوره خانواده بهره‌مند شده‌اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها