فرمانده سپاه بیجار با تاکید بر اینکه وحدت در جامعه نسخه واجب و لازم برای عبور از گردنه های حال حاضر جامعه است از اجرای 1170 عنوان برنامه همزمان با هفته بسیج در شهرستان بیجار خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۸۶۱۸
|
۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سعید شعبانی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بیجار که با حضور مسئولان در سالن اجتماعات دانشگده فنی مهندسی این شهر برگزار شد با تبریک فرا رسیدن هفته وحدت و هفته بسیج اظهار داشت: وحدت کلمه رمز پیروزی انقلاب و ماندگاری آن است.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام به دنبال گرفتن وحدت کلمه در جامعه هستند، افزود: امروز با همین وحدت کلمه که در بین اقشار مختلف به برکت انقلاب اسلامی و برکت وجود ولایت فقیه و مقام معظم رهبری به دست آمده به این حیثیت، آبرو و اقتدار در سطح منطقه و بین الملل رسیده ایم.

فرمانده سپاه بیجار گفت: زحمات و دستاورد‌های که در طول این ۴۰ سال انقلاب اسلامی حاصل شده است بسیار ارزشمند است و دشمنان ما به دنبال از بین بردن این دستاورد‌ها و خدشه دار کردن وحدت و انسجام ملی کشور ما هستند.

تعدد قومیت و مذهب در استان کردستان یک فرصت است

شعبانی ادامه داد: هفته وحدت بهترین فرصت برای تشریح و تببین وحدت کلمه در بین اقشار مختلف توسط سخنرانان است.

وی با اشاره به تعدد قومیت و مذهب در کشور، بیان داشت: این ظرفیت‌ها به ویژه در استان کردستان برای ما یک فرصت و برای دشمنان یک وسیله برای تهدید نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

فرمانده سپاه بیجار بر تلاش مسئولین از ظرفیت تعدد قومیت و مذهب در راستای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حفظ دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی تاکید کرد و بیان داشت: همه این موفقیت‌ها و آبروی و حیثیت و جایگاهی که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه بین الملل به دست آورده قسمتی از آن مرهون وحدت کلمه است که حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری بر این موضوع بسیار تاکید دارند.

راهبرد اصلی دشمن از بین بردن وحدت کلمه در جامعه است

وی در قسمت دیگری از سخنان خود با اشاره به جهاد کبیر، گفت: شناخت دشمن و راهبرد‌های دشمن دو موضوع اساس است که در جهاد کبیر باید به آن توجه ویژه شود.

شعبانی تصریح کرد: در بحث شناخت دشمن رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه نظام سلطه و استکبار جهانی امروز دشمن اصلی انقلاب است حق مطلب را ادا کردند.

وی با بیان اینکه دشمن اصلی ما آمریکای جنایتکار است، بیان داشت: یکی از راهبرد‌های اصلی این دشمن از بین بردن وحدت کلمه در جامعه اسلامی است.

به گفته شعبانی:با توجه به شرایط موجود وجنگ تمام عیار اقتصادی وحدت کلمه برای اقشار مختلف مردم تشریح و تببین شود تا همه بتوانیم با یک انسجام ملی جهت برون رفت از مسائل و مشکلات جامعه از گردنه سخت و پیچ تاریخی عبور کنیم.

ترویج تفکر بسیجی راهکار مقابله با جنگ تمام عیار دشمنان نظام است

فرمانده سپاه بیجار در قسمت دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج گفت: شکل گیری انقلاب اسلامی یک نعمت بسیار بزرگی که در سال ۱۳۵۷ اتفاق افتاد و خداوند این نعمت بزرگ را به ملت ایران ارزانی داشت.

وی بیان داشت: وجود ولایت و حضرت امام خمینی (ره) در راس این هرم بعنوان یک راهبر نعمت بزرگ بود موجب تثبیت پایه‌های انقلاب شد.

شعبانی ادامه داد: تشکیل مجموعه شجره طیبه بسیج در ۵ آذر سال ۵۸ به دست معمار کبیر انقلاب یکی از مهمترین دستاورذ‌های این انقلاب است.

فرمانده سپاه بیجار با اشاره به کارکرد‌های مختلف بسیج در عرصه‌های مختلف، افزود: در طول هشت سال دفاع مقدس کارکر‌های بسیج و اثر بخشی بسیج در مدیریت جنگ تحمیلی و نابرابر بخوبی قابل لمس بود و ملت رشید ایران به واسطه فداکاری‌ها و ایثارگر‌های بزرگی که در طول این هشت سال اتفاق افتاد به پیروزی‌ها و موفقیت‌های بزرگی نائل آمد.

وی اعلام کرد: هشت سال دفاع مقدس بعنوان یک تجربه گرانسنگ پایان یافت و امروز ما بایستی در سایر حوزه‌ها از تجربه بسیج استفاده کنیم.

امروز نیازمند این هستیم که در همه حوزه‌ها تفکر بسیجی و تفکر جهادی طنین انداز شود.

وی اعلام کرد: امروز تفکر بسیجی در کشور یمن موجب به زانو در آمدن رژیم منحوس سعودی شده است.

افتتاح دو طرح عمرانی همزمان با هفته بسیج در بیجار

فرمانده سپاه بیجار از اجرای ۱۱۷ عنوان برنامه همزمان با هفته بسیج درپایگاه ها، حوزه‌ها، روستا‌ها و سطح شهرستان بیجار خبر داد که ۲۰ برنامه آن شاخص است.

وی گفت: ۷ یادواره شهدا، ۲۹ ویژه برنامه هفته بسیج و هفته وحدت، ۱۳ برنامه ورزشی بومی محلی از مهمترین رویداد‌های هفته بسیج در شهرستان بیجار است.

شعبانی از افتتاح ساختمان حوزه مقاومت شهید بروجردی پیرتاج و افتتاح پایگاه کارگری معدن صبانور در بخش کرانی همزمان با هفته بسیج خبر داد.

وی اعلام کرد: ۲۹ مورد نشست بصیرتی برای اقشار مختلف مردم و بسیجیان، ۲۱ مورد کارگاه‌های آموزشی طلاق و کاهش آسیب‌های اجتماعی، سرکشی از شش خانواده معظم شهدا، غبارروبی گلزار شهدا، سرکشی سه نفر بازنشستگان سپاه از دیگر برنامه‌های شاخص هفته بسیج در شهرستان بیجار است.

فرمانده سپاه بیجار بر حضور پر رنگ تمامی مسئولان در برنامه‌های هفته بسیج تاکید کرد.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات