خبرهای داغ:
نشست اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین و کارشناسان امور سینمایی حوزه هنری با موضوع؛ ضرورت احداث پردیس سینمایی در این مرکز برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۷۸۶۳۱
|
۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در این جلسه «مهدیه السادات قافله باشی» احداث فضاهای فرهنگی به ویژه در بخش سینمایی را ضرورت قزوین برشمرده گفت: با توجه به اقبال عمومی مردم جهت دیدن فیلم در سالن های سینمایی، ضرورت دارد مقوله پردیس سینمایی بصورت جدی دنبال شود.
رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین، فرهنگ و هنر را زیر بنای توسعه و تعداد صندلی ها و سالن های سینمایی را معیاری جهت توسعه شهری برشمرد.
در این جلسه رییس حوزه هنری قزوین نیز ضمن ارائه گزارش از میزان فروش بلیط سینما در نیمه نخست سال به مقایسه آماری جایگاه کمی و کیفی سینماهای قزوین با دیگر مراکز کشور پرداخت.
علی هوشمند گفت: با توجه به سابقه تاریخی و غنای فرهنگی قزوین هم چنین استقبال رو به رشد خانواده ها به ویژه جوانان و کسترش شهر، ضرورت طراحی و احداث پردیس چند منظوره فرهنگی با کارکرد سینمایی بیش از پیش احساس می شود و امیدواریم با مساعدت های صورت گرفته این طرح به سرانجام مطلوب خود برسد و ما در آینده نزدیک شاهد گشایش فضایی کاملا استاندارد در شان و منزلت مردم شریف قزوین باشیم.
در ادامه این جلسه فرج اله فصیحی رامندی(رییس کمیسیون مالی و اقتصادی شورا اسلامی شهر قزوین)، محمد درافشانی(مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری)، علیرضا ترابی(معاون سرمایه گذار و مشارکت های اقتصادی شهرداری قزوین)، احد چگینی(رییس کمیسیون املاک و مستغلات شورای اسلامی شهر قزوین) به ارائه نکته نظرات خود پرداختند.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها