خبرهای داغ:
از محل کمک های پیامکی مردم با کد # 028*8877* هزار و 609 دستگاه بخاری و آبگرمکن برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین خریداری شد.
کد خبر: ۹۰۷۸۶۳۴
|
۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، محمد صیادی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) تلاش می کند تا از طریق منابع مختلف به خصوص جذب کمک های مردمی بستر خدمت رسانی به مددجویان را فراهم می کند.
وی ادامه داد: در آستانه فصل سرما هستیم و یکی از نیازهای جدی مددجویان در این ایام تأمین گرمای محل سکونت و آب گرم است که بدین منظور لوازم خانگی مورد نیاز مددجویان تهیه شد.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین افزود: از محل کمک های پیامکی مردم که با کد # 028*8877* اهداء شده، تعداد هزار و 609 دستگاه بخاری و آبگرمکن برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین خریداری شد.
وی اعلام کرد: این لوازم خانگی شامل 151 دستگاه آبگرمکن گازی، هزار و 250 دستگاه بخاری گازی، 135 دستگاه بخاری نفتی و 73 دستگاه چراغ نفتی است.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین با اشاره به روش های مختلف کمک به نیازمندان گفت: طرح های متنوع برای دریافت کمک های مردمی وجود دارد تا مردم نیکوکار در حد توان و براساس نیت خود به مددجویان کمک کنند.
وی توضیح داد: تمامی کمک های مردمی مطابق ضوابط شرعی براساس نیت نیکوکاران هزینه می شود از این رو اقشار مختلف مردم می توانند با وارد کردن کد "یو.اس.اس.دی" # 028*8877* در طرح های مختلف امادرسانی به نیازمندان مشارکت کنند.
صیادی ادامه داد: عضویت در طرح صدقه که از طریق همین کد صورت می پذیرد از رقم 200 تومان آغاز می شود و عموم مردم می توانند رقم خود را به دلخواه انتخاب کنند.
وی عنوان کرد: یکی از بزرگترین محاسن پرداخت کمک های مردمی از طریق کد # 028*8877* این است که نیکوکاران در هر مکان می توانند کمک خود را اهداء کرده و در همان لحظه رسید الکترونیکی دریافت کنند همچنین کمک های مردمی که از این طریق اهداء می شود دیگر نیاز به صرف زمان برای جمع آوری نداشته و به سرعت در حساب مالی موجود بوده و برای نیازمندان هزینه می شود.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: نیکوکاران در صورت تمایل می توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و دریافت نیازمندی های مددجویان برای رفع این کاستی های مددجویان اقدام کنند.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها