خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین

اطاعت کورکورانه نتیجه ای جز وهابیت در پی نخواهد داشت

آیت اله عابدینی عنوان کرد: برای داشتن بینایی باید از گناه و شرک دور بود و با شناخت عمیق به سمت معارف الهی پیش رفت وگرنه اطاعت کورکورانه نتیجه ای جز وهابیت در پی نخواهد داشت.
کد خبر: ۹۰۷۸۶۳۷
|
۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی شنبه شب در جشن آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) که در مسجد ولایت قزوین برگزار شد، افزود: باید امام عصر خود را بشناسیم چرا که خداوند متعال به وسیله ایشان جهان را نورانی ساخته و ما باید در پی این نور باشیم تا به تعالی دست یابیم.
وی با بیان اینکه تمام کسانی که از نور خداوندی دور شدند و مسیر ظلمت را برگزیدند از سعادت دنیوی و اخروی بازمانده و در هر 2 جهان خسران دیدند، تاکید کرد: تکیه به امام عصر و شناخت هرچه بیشتر ایشان می تواند ما را به سمت نور الهی هدایت کرده و ما را از ظلمت و گناه دور سازد.
وی با بیان اینکه برای داشتن سعادت و خوشبختی باید متصل به ائمه اطهار (ع) باشیم، افزود: آنها به همراه قرآن کریم مانند نور و آب هستند و ما برای داشتن حیات معنوی باید از آنها استفاده کنیم.
امام جمعه قزوین یادآور شد: هر فردی که خود را از این 2 عنصر معنوی محروم کند، مانند انسانی بدون روح است و هیچ رشدی در دنیا و آخرت در انتظار او نخواهد بود و مانند افراد نابینا تنها می تواند لمس کند و چیزی از لذت بینایی بهره نخواهد برد.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در پایان یادآور شد: برای داشتن بینایی باید از گناه و شرک دور بود و با شناخت عمیق به سمت معارف الهی پیش رفت وگرنه اطاعت کورکورانه نتیجه ای جز وهابیت در پی نخواهد داشت.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها