خبرهای داغ:
حجت الاسلام باقری گفت: جشن میلاد پیامبر مهربانی و امام صادق و گرامیداشت هفته بسیج «بسیج مظهرایستادگی، وحدت و خدمت» برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۷۸۶۳۸
|
۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸

حجت الاسلام احمدباقری در گفت وگو با خبرنگار بسیج قزوین، از برنامه های هفته بسیج خبر داد و اظهار کرد: جشن میلاد پیامبر مهربانی و امام صادق و گرامیداشت هفته بسیج «بسیج مظهرایستادگی، وحدت و خدمت» برگزار می شود.
وی افزود: این مراسم در ساعت 15 روز سه شنبه 29 آبان ماه سالجاری با سخنرانی خانم عبدحسینی و مداحی کربلایی حمیدچاوشا ویژه بانوان برگزار می شود.
مدیر آستان مقدس امامزاده حسین (ع) گفت: برگزاری مراسم دیگری در روزهای شنبه و یکشنبه سوم و چهارم آذرماه سالجاری بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت الاسلام سید شمس الدین موسوی شالی و سرهنگ پاسدار داوود بهرامی و با نوای حاج مرتضی سلیمانی و کربلایی حمید چاوشا نیز پیش بینی شده است.
باقری یادآور شد: برنامه های فرهنگی و مذهبی بسیاری طی مناسبت های سال در آستان مقدس برگزار می شود و استقبال خوبی از این برنامه ها صورت می گیرد.
وی اضافه کرد: امیدواریم برگزاری چنین برنامه هایی زمینه تقویت، وحدت و اتحاد در بین مسلمانان را فراهم سازد و در راه دین و اسلام پیش رفت.
مدیرآستان مقدس امامزاده حسین (ع) قزوین بیان کرد: باتوجه به اینکه آستان یاد شده از جمله امامزاده های مهم استان محسوب می شود سعی داریم با برگزاری برنامه های متنوع و مختلف فرهنگی جایگاه امامزاده یاد شده را بیشتر معرفی کنیم.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها