خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین:

ایثارگران خالقان انقلاب و تداوم‌گر آن هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین اظهار کرد: جامعه ایثارگران خالقان انقلاب اسلامی در سال 57 و تداوم‌گر آن تاکنون هستند.
کد خبر: ۹۰۷۸۶۴۱
|
۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در جلسه شورای معاونین بنیاد استان گفت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران خالقان انقلاب در سال 57 و تداوم‌گر آن تاکنون هستند.
وی افزود: در آستانه‌ی چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های فاخری با توجه به اهمیت این ایام برگزار خواهد شد تا رشادت‌های ایثارگران در خلق انقلاب به آحاد جامعه تبیین شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: با توجه به گرامیداشت یاد شهیدان و ایثارگران در روز بزرگداشت شهدا، بنیاد شهید و امور ایثارگران به مدت 40 روز از 12 بهمن تا 22 اسفند سال جاری، 40 برنامه فاخر در سطح کشور اجرا خواهد کرد.
حقایق‌پور با بیان این مطلب افزود: به همین مناسبت، در استان قزوین نیز بایستی تمام تلاش ما برای ارایه‌ی برنامه‌های جدید و تاثیرگذار در حوزه‌ی ایثار و شهادت باشد.
این مسوول با اشاره به برگزاری موفق کنگره ملی بزرگداشت 3 هزار شهید استان قزوین گفت: اتحاد و انسجام همه‌ی دستگاه‌ها رمز موفقیت برگزارکنندگان کنگره بوده است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: برگزاری کنگره نشان داد اگر همه‌ی ایده‌ها و نظرها در انجام امور فرهنگی مورد توجه قرار گیرد اهداف ترویجی در حوزه فرهنگ تحقق خواهد یافت.
وی گفت: در شرایط کنونی کشور و بحران‌هایی که در حوزه‌ی اقتصاد و مسایل اجتماعی وجود دارد سیره و فرهنگ شهداست که به داد مردم خواهد رسید لذا بایستی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه را از اولویت‌های برنامه خود بدانیم.
گفتنی است: در این نشست برنامه‌های پیشنهادی در خصوص بزرگداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی مطرح و پیرامون نحوه‌ی اجرای آن بحث و بررسی شد.
1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار