مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج در گفتگو با «بسیج» ؛
مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج گفت : جشن وحدت و مردمیاری بسیج با حضور صابر خراسانی، شاعرآیینی و محبوب کشور روز یکشنبه ۴ آذر ماه در قالب همایش پیاده روی خانوادگی برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۷۸۶۴۴
|
۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سعید شهبازی در گفتگو با بسیج گفت : بدون شک، نیاز مسلمین به اتحاد و اتفاق، از مبرم ترین نیازهاست، و درد اساسی جهان اسلام، همین کینه های کهنه میان مردم مسلمان است ، دشمن همواره از همین شکاف ها سود می جوید.

جشن بزرگ وحدت و مردم یاری بسیج در کرج برگزار می‌شود

وی با اشاره به اینکه یکی از زیباترین و والاترین واژه ها، واژه وحدت و برادری است اظهار داشت : برادری و وحدتی که پیامبر رحمت در استمرار رسالت دیگر انبیای عظام برای جوامع بشری به ارمغان آورد ، پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله وسلم مهاجرین و انصار را به میثاق اخوت و عقد برادری فرا خواند و بدین سان گل بانگ وحدت برای نخستین بار در فضای مدینه طنین افکند و دل و جان قرون و اعصار را نوازش داد و عطر دل انگیز آن مسلمانان را مدهوش خویش ساخت.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج با بیان اینکه یکی از ویژگی‌هایی که اقتدار بسیج را رقم زده است توکل و اعتماد به خدا است، خاطرنشان کرد: بسیچ سال‌های زیادی است که معادلات قدرت‌های جهان را بر هم زده است که این معادلات قصد برهم زدن و از بین بردن آرمان‌های بزرگ انقلاب اسلامی را داشته اند و برای آن برنامه‌ریزی کرده‌اند اما به لطف الهی موفقیتی حاصل نکرده‌اند.

 شهبازی افزود : به مناسبت هفته بسیج و وحدت ۴ آذر ماه سال جاری ساعت ۹ صبح جشن وحدت و مردم یاری از میدان سپاه به سمت میدان جمهوری برگزار خواهد شد که شرکت برای عموم آزاد است.

وی ادامه داد: در طول مسیر پیاده روی غرفه های متنوع از جمله غرفه های بازی های کودکانه ، غرفه محله مهربانی ، میز خدمت با حضور مسئولین شهری جهت خدمت رسانی و رفع مشکلات مردم استان البرز ، غرفه های پزشکی از جمله ویزیت رایگان و تست قند و فشار خون رایگان و موکب و ایستگاه های صلواتی جهت پذیرایی از همشهریان عزیز برپا می شود .

وی در پایان خاطر نشان کرد : دراین مراسم  ۱۱۰ جایزه به حاضرین و شرکت کنندگان در مسابقات کتابخوانی و دیگر مسابقات تعلق خواهد گرفت .

ارسال نظرات
پر بیننده ها