مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با تشریح ویژه برنامه های هفته کتاب در کتابخانه های عمومی مساجد گفت: طرح خانواده کتابخوان و کتاب باز از جمله طرح های اجرایی در هفته کتاب است.
کد خبر: ۹۰۷۸۶۵۴
|
۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، « حجت الاسلام کاظم شکری» با تبریک هفته کتاب و کتابخوانی به فعالان این عرصه گفت: دبیرخانه نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز ویژه برنامه های متنوعی در ایام هفته کتاب در نظر دارد.

 ویژه برنامه هفته کتاب در کتابخانه های عمومی مساجد تشریح شد

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: اجرای طرح خانواده کتابخوان (معرفی کتاب، ارائه کتاب، مسابقات کتابخوانی)، اجرای طرح خانه، مسجد و کتابخانه ( معرفی کتابخانه مسجد به با محوریت محله محوری) و هماهنگی با 10 مدرسه جهت بازدید از کتابخانه های عمومی مساجد از بسته های اجرایی در حوزه کتابخوانی است.

وی با در نظر گرفتن برپایی نمایشگاه های کتاب در مساجد سطح استان، برگزاری مسابقه کتابخوانی نماز و فعالیت خانواده ( مسابقه کتابخوانی چادرهای سوخته) مطرح کرد: حمایت از مسابقات کتابخوانی کانون های مساجد در 10 کتابخانه از محورهای برنامه ای در کتابخانه های کانون های مساجد است.

به گفته حجت الاسلام شکری، تجلیل و تقدیر از نویسندگان کتاب در حوزه مساجد، پیگیری و انسجام کتابخانه های عمومی مساجد جهت شرکت در جشنواره روستاهای دوستدار کتاب از دیگر برنامه های این هفته است.

وی با اشاره به برپایی آئین کتاب باز در سطح کتابخانه های عمومی مساجد با محوریت کتاب سندباد و تن تن، بیان کرد: اطلاع رسانی به کتابخانه های مساجد استان البرز در خصوص برپایی مسابقات کتابخوانی، برپایی گعده های هم اندیشی با حضور مدیران کتابخانه های عمومی مساجد، برگزاری آئین دورهمی کتاب خوانان مسجدی در 10 کتابخانه عمومی مساجد و تجلیل و تقدیر از فعالان و نخبگان برتر اعضاء کتابخانه های عمومی مساجد البرز از محورهای اجرایی در هفته کتاب و کتابخوانی است.

ارسال نظرات