فرمانده سپاه امام سجاد(ع):

علمای تشیع و تسنن پرچمداران محافظت از مرزهای عقیدتی هستند

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با اشاره به اینکه علمای تشیع و تسنن پرچمدار محافظت از مرزهای عقیدتی هستند، گفت: ما نگران مرزهای جغرافیایی نیستیم چرا که در دفاع مقدس با دستان خالی دشمنان را نابود کردیم.
کد خبر: ۹۰۷۸۶۷۵
|
۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵
  
 
 
 

 

 
 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان؛ سرهنگ اباذر سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در پنجمین همایش ولایت، محور اتحاد امت اسلامی ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره شهدا و امام شهدا اظهار کرد: امروز تفکر بسیجی و روحیه بسیجی به عنوان یک سمبل در همه مجموعه ها مورد توجه است.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان تصریح کرد: پنج آذر درخت بسیج به عنوان لشکر مخلص و بی بدیل الهی توسط امام راحل(ره)  کاشته شد و امروز ما شاهد پویایی این لشکر الهی درجهان هستیم.

سالاری با بیان اینکه تفکر و روحیه بسیجی در همه مجموعه ها مورد توجه است، گفت: امروزه در اقصی نقاط دنیا از عراق، یمن و فلسطین گرفته تا سایر بلاد اسلامی بسیج به عنوان نماد وحدت و همدلی حضور دارد.

وی با تاکید بر اینکه محور حرکت بسیج ولایتمداری است، عنوان کرد: هستی و برکت بسیج ولایت است و  ولایت محور وحدت امت اسلامی است.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با اشاره به اینکه علمای تشیع و تسنن پرچمدار محافظت از مرزهای عقیدتی هستند، بیان کرد: ما نگران مرزهای جغرافیایی نیستیم چرا که در دفاع مقدس با دستان خالی دشمنان را نابود کردیم.

سالاری با بیان اینکه وظیفه همه ما پاسداری از مرزهای عقیدتی است، افزود: رسالت همه مسلمانان است که با کمک یکدیگر در جهت دفاع از ارزش های دینی و مرزهای عقیدتی با یکدیگر متحد و‌یک صدا شوند.

وی تصریح کرد: به لطف الهی و برکت ولایت فقیه مطلق و سبز پوشی سپاه اسلام و سنگر مخلص ارتش جمهوری اسلامی و مجموعه های نظامی نگران مرزهای جغرافیایی نیستیم.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان عنوان کرد: امروز نظام در عرصه بین المللی به توانمندی های بسیاری دست یافته که هیچ قدرتی توان نگاه چپ به نظام را ندارد.

سالاری خاطر نشان کرد: هرگز نگران توطئه نیروهای امریکا نیستیم چرا که به توانمندیهایی رسیده ایم که بنا به فرمایش رهبر انقلاب اگر یکی بزنند ده تا خواهد خورد همچنین نظام ما به توانمندی رسیده که بتواند رژیم اسرائیل را در طول هفت دقیقه با خاک یکسان کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار