رئیس زاده با بیان اینکه در دوران جبهه مقاومت ۶۰۰ نفر نیرو فرستادیم، اعلام کرد: مشکل ما تراکم درخواست‌ها بود اصرارهایی که برای اعزام‌ها برای پزشکان متخصص و پرستاران و پیراپزشکان بوده است و با محدودیت مواجه بودیم و این نشان می‌دهد که در جامعه پزشکی روج جمعی در آن سرشار است و باید از روحیه جمعی برای پیشبرد اهداف استفاده کنیم.
کد خبر: ۹۰۷۸۶۸۱
|
۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳
 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمد رئیس‌زاده صبح امروز در آئین معارفه جامعه پزشکی اظهار کرد: دوران خدمت باید طوری باشد که وقتی مسؤولان به پشت سرشان نگاه می‌کنند این احساس را داشته باشند ما برای این تفکر الهی سنگ رو سنگ روی هم گذاشته‌ایم و ستون‌های ماندگار کشور  را تقویت کردیم.

وی افزود: ظرفیت استان مازندران ظرفیت عظیمی است و این استان نسبت به جمعیت خود بیشترین شهید و به اندازه شهرهای مرزی شهید داده و در حوزه مدافعان حرم ۴۴ شهید به اسلام تقدیم کرده است‌.

مسؤول بسیج جامعه پزشکی به ظرفیت‌های بی‌شمار مازندران اشاره کرد،گفت: با توجه به ظرفیتی که استان دارد جامعه پزشکی باید خدمات مفیدی و موثری را ارائه دهند.

رئیس‌زاده تصریح کرد: ما در ریز تحلیل‌ها و در مسائل جاری، سیاسی و مسائل کم‌عمق فضای مجازی‌گیر می‌کنیم و ما باید دارای کلان تحلیل  باشیم و از افق بالاتری تقابل با دنیای استکبار و آمریکا را ببینیم.

وی به رسالت جامعه پزشکی و فرهنگ جهاد اشاره کرد، افزود: وظیفه اصلی ما زنده نگاه داشتن مشعل جهاد و از خودگذشتگی و روحیه بسیجی در جامعه پزشکی است و نباید بگذاریم این روحیه کم فروع شود و فراموش شود.

رئیس‌زاده با بیان اینکه سالانه جامعه بسیج پزشکی به 10 میلیون نفر خدمت رایگان و با کیفیت ارائه می‌دهد، خاطر نشان کرد: این یک خدمت متقابل و دوگانه است و خدمات ما در کشور حجم بالا و کیفیت خوبی دارد و برای جامعه پزشکی برکت دارد و روحیه جهادی را در جامعه زنده نگه داریم.

مسؤول بسیج جامعه پزشکی کشور عنوان کرد: هیچ خدمتی به جامعه پزشکی در بحث فرهنگی بالاتر از این نیست که پزشکان به منطقه بروند و به مردم محروم خدمت کنند و زیباترین کار برای تسکین روح پزشکان استفاده از این اردوها است و این خدمت متقابل در بین جامعه پزشکی و مردم  باید ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه باید در مسائل کلان تحلیل را داشته باشیم، اظهار کرد: بالا و پایین شدن مسائل اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و مذهبی در همه دوران است و مهم این است در این مسیر اصلی اقتدار و عظمت را گم نکنیم و خدمت‌رسانی نیز همزمان با این مسیر موثر است.

رئیس‌زاده گفت: جامعه پزشکی که جامعه بسیار مقدسی است نه تنها در دوران دفاع مقدس و در دفاع از حریم و حرم جامعه پزشکی نیز انجام وظیفه کردند وظیفه اصلی ما این است روحیه جهاد و شهادت را در این قشر زنده نگه داریم.

وی با بیان اینکه در دوران جبهه مقاومت ۶۰۰ نفر نیرو فرستادیم، اعلام کرد: مشکل ما تراکم درخواست‌ها بود اصرارهایی که برای اعزام‌ها برای پزشکان متخصص و پرستاران و پیراپزشکان بوده است و با محدودیت مواجه بودیم و این  نشان می‌دهد که در جامعه پزشکی روج جمعی در آن سرشار است و باید از روحیه جمعی برای پیشبرد اهداف استفاده کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها