در آستانه فرا رسیدن هفته بسیج اعضای ستاد هفته بسیج با نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۷۸۶۹۰
|
۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷

آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در دیدار با اعضای هفته بسیج،  با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای بسیجی، بسیج را نیروی برآمده از متن مردم و اتقلاب دانست و اظهار داشت: بسیج تفکری فراگیر است که در مقابل طمع دشمنان به این آب و خاک ایستاده است و اگر تفکر بسیج در یک جامعه نهادینه شود آن جامعه از گزند دشمنان در امان خواهد بود.

وی افزود:امروز تفکر بسیج در تمامی کشور‌های مسلمان فراگیر شده است قطعا این مهم بر عزت و اقتدار جامعه مسلمان می‌افزاید.

نماینده، ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه دشمنان اسلام حتی از نام بسیج و آرمان وانقلابی گری بسیجیان با طرح انواع توطئه‌ها و برنامه‌ها به مقابله با این تشکل انقلابی پرداختندادامه داد: این دسیسه‌ها خود دلیل محکمی بر حضور قدرتمند بسیج در همه عرصه هاست.

سردارامان اله گشتاسبی، فرمانده سپاه سلمان استان نیز در این دیدار با عرض تبریک هفته بسیج هدف از این دیدار را بیعت با ولایت و آرمان‌های امام راحل عنوان کرد و گفت: برنامه‌های مختلفی در هفته بسیج در زاهدان برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه‌ها با موضوعاتی نظیر اقتصاد مقاومتی و سازندگی، محرومیت زدایی، خدمت رسانی، پیشرفت فرهنگی و اجتماعی، تولید علم، مقاومت و استکبار ستیزی اجرا می‌شود.

سردار گشتاسبی گفت:امروز بسیجیان وظیفه دارند تا در تمامی عرصه‌های فرهنگی اجتماعی سیاسی و به خصوص امنیت و باور‌های دینی سعی و تلاش کنند و کار بسیار بزرگی در پیش رو دارند بطوریکه به فرمود: ه رهبر معظم انقلاب، امروز ما در پیچ تاریخی دنیا هستیم و باید با جهاد کبیر خود، در عرصه‌های اقتصادی و فرهنگی بیش از پیش قدم برداریم.
ارسال نظرات