خبرهای داغ:
تیم فوتبال ذوب فلزات شهرستان بهار در ورزشگاه جوانان شهر بهار مقابل میهمان هم استانی خود گرین کشاورز نهاوند با دو گل به برتری رسید.
کد خبر: ۹۰۷۸۷۰۸
|
۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷

ذوب فلزات بهار برنده دربی استان همدان در لیگ دسته سوم کشوربه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، تیم فوتبال ذوب فلزات شهرستان بهار در ورزشگاه جوانان شهر بهار مقابل میهمان هم استانی خود گرین کشاورز نهاوند با دو گل به برتری رسید.

تیم فوتبال ذوب فلزات در اکثر دقایق این بازی حاکم بر بازی بود و توانست با فرصت طلبی مهاجمان خود سه امتیاز شیرین این بازی حساس را به دست آورد.

درنیمه اول این بازی تیم گرین کشاورز نهاوند بیشتر در زمین خود مشغول کارهای دفاعی بود و با ارسال توپ‌های بلند چشم به ضد حملات دوخته بودکه مدافعان ذوب فلزات با هوشیاری این حملات را دفع کردند.

ذوب فلزات در نیمه نخست این بازی روی شوت زیبای عارف سبحانی به گل رسید که داور بازی به اشتباه این گل را آفساید اعلام کرد، امین رحیمی مهاجم تنومند ذوب یکبار هم در دقیقه ۳۳ نیمه اول تیرک دروازه تیم گرین کشاورز را به لرزه درآورد.

در نیمه دوم نیز بازی با حملات ادامه دار ذوب شروع شد تا اینکه مرتضی نجارزاده هافبک تند و تیز ذوب با شوتی زیبا دروازه تیم گرین نهاوند را باز کرد تا تیم ذوب نتیجه بازی مالکانه خود را بگیرد.

در ادامه این بازی گرین کشاورز که یک گل را دریافت کرده بود برای جبران گل خورده خود دست به بازی انتحاری زد که مدافعان ذوب فلزات حملات را یکی پس از دیگری دفع کردند و در اثر غافل شدن این تیم از دفاع در دقایق پایانی روی تیز هوشی امین رحیمی یک بار دیگر دروازه گرین کشاورز باز شد و نتیجه دو بر صفر به سود ذوب فلزات بهار تغییر یافت و این نتیجه تا پایان بازی ادامه داشت.

تیم ذوب فلزات با این برد در جدول ۱۷ امتیازی شد و امیدهایش برای صعود به لیگ دسته دوم کشور بیشتر از قبل شد و با کسب نتیجه خوب در بازی این هفته مقابل کاویان نقده می‌تواند صعودش را به لیگ دسته دوم کشور تقریبا قطعی کند.

در این دیدار داور بازی به اشتباه یک گل سالم ذوب فلزات را مردود اعلام کرد و دو بازیکن اصلی تیم ذوب فلزات با دریافت کارت زرد از بازی حساس با کاویان نقده محروم شدند.

در ترکیب ذوب فلزات شهرستان بهاردر مقابل گرین کشاورز نهاوند :
حسین عسگری، مجید بیات، وحید مرادی، بابک قائدی، مجید جلال پور(محمدرضا احمدی)، میثم مرادی، مجتبی رشیدیان، مرتضی نجار زاده(میلاد بهزادی)، عارف سبحانی، شهرام پیشخورد و امین رحیمی به میدان رفتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات