فرمانده سپاه اراک گفت: ادامه راه بسيج و بسيجي مستلزم تحمل دشواري زيادي است چون دشمنان داخلي و خارجي با تمام توان براي مقابله با انقلاب اسلامي ما آماده شده اند.
کد خبر: ۹۰۷۸۷۲۰
|
۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ازاراک؛محمد رضا عسکری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک ضمن تبريك فرارسيدن ايام هفته بسيج در جمع بسیجیان شهرستان اراک گفت: بسيج در انقلاب اسلامي امتحانات زيادي داده است و به حول قوه الهي در تمام عرصه هايي كه ورود پيدا كرده موفق بوده است.
عسکری با بيان اينكه ادامه راه بسيج و بسيجي مستلزم تحمل دشواري زيادي است چون دشمنان داخلي و خارجي با تمام توان براي مقابله با انقلاب اسلامي ما آماده شده اند ،گفت: در اين شرايط حساس مجاهدت و كار جهادي لازمه عبور از بحران ها و دشواريها است لذا عزم و اراده جدي لازم است.
وي در ادامه با بيان اينكه بسيجي نبايد دچار روز مره گي شود گفت : نگاه بسيجيان بايد به دور دست ها باشد و حداقل 10 سال آينده را نگاه كنند و آينده نگر باشند.
عسکری خاطرنشان كرد : براي پيروزي در ميدان هاي سخت عمل انقلابي و جهادي لازم است بايد از انبيا و اولياي الهي و شهدا استمداد بطلبيم و در همه ي زمينه ها خودمان را آماده كنيم چون كار در بسيج عرصه ي خاصي ندارد سپاه و بسيج بايد در همه ي عرصه ها آمادگي داشته باشند.
عسکری افزود: تشکیل پایگاه های بسیج در مساجد الگویی از جامعه زمان پیامبر است که در آن مهم ترین تصمیم گیری های جامعه در مسجد گرفته می شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: بسیج هم روشن‌کننده است و هم خاموش کننده که حشدالشعبی را در عراق، حزب‌الله را در لبنان و انصارالله را در یمن برافروخت و فتنه‌ها را خاموش کرد.

ارسال نظرات