خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: ایران بدون وابستگی به شرق و غرب در مسیر خود گام برمی دارد.
کد خبر: ۹۰۷۸۷۲۸
|
۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷

 سردار حبیب شهسواری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی اظهار کرد: امروز ما در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و صیانت از این نظام و انقلاب وظیفه تک تک آحاد ملت است و باید در این زمینه با گام های بلند حرکت کنند.

وی در ادامه سخنان خود برگزاری برنامه های مختلف تربیتی و عقیدتی از جمله دوره یاوران ولایت ویژه دانش آموزان را مورد اشاره قرار داد و گفت: این سری رویدادها یک فرصت برای خودسازی، افزایش معرفت دینی و اعتقادی و بصیرت افزایی در بین نسل جوان است که باید از آن حداکثر استفاده را به عمل آورد.

وی با بیان اینکه مدرسه بهترین محفل و مکان برای تبلیغ اندیشه های انقلاب است، گفت: بسیجیان به عنوان رزمندگان و افسران جنگ نرم مسئولیت سنگینی در حوزه های مختلف معرفتی، دینی و دانش بر عهده دارند و برای نهادینه سازی آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی مسئولیت خطیری بر عهده گرفته اند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی بازخوانی تاریخ انقلاب اسلامی را امری ضروری دانست و خاطرنشان کرد: اگر امروز کشور ما بدون وابستگی به شرق و غرب، مقتدر و با صلابت در راه احیا و طی طریق پیروزی است به جهت ایثار، مقاومت و فداکاری شهدا و هدایت های امام و رهبری می باشد.

این مسئول با بیان اینکه هدف آمریکا و کشورهای وابسته به آن ضربه زدن به بخش های مختلف اعم از اقتصادی و فرهنگی است، بیان کرد: بنابراین اگر در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مومنین از معابر سرسخت در تقابل با دشمن عبور کردیم امروز نیز با حضور مقتدرانه ملت از عرصه های مورد هجوم دشمن سربلند پیروز خواهیم گذشت.

انتهای پیام

ارسال نظرات