دبیر نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در آذربایجان غربی:
دبیر نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در آذربایجان غربی از ارسال ۲۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۸۷۳۸
|
۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، یوسف حق‌دوست، دبیر نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در آذربایجان غربی در دیدار اعضای ستاد هماهنگی جشنواره با مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شهدا استان اظهار کرد: جشنواره رسانه‌ای ابوذر برای چهارمین سال در سازمان بسیج رسانه در حال اجراست و در استان آذربایجان غربی با همکاری خانه مطبوعات و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با ادغام جشنواره مطبوعات استان برای نخستین بار اجرا می‌شود.

وی افزود: مقاومت، ایثار و دفاع مقدس، بصیرت و دشمن شناسی، وحدت اقوام و ادیان، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی، مسائل صنفی خبرنگاران، اقتصاد مقاومتی (حمایت از کالای ایرانی)، بسیج و حوزه‌های اقدام و جوانان و خانواده (با تکیه بر سبک زندگی اسلامی و ایرانی) محور‌های ۹گانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر در آذربایجان غربی است که مسائل صنفی به عنوان بخش ویژه در نظر گرفته شده است.

 حق‌دوست گفت: تاکنون افزون بر ۲۰۰ اثر از سوی اصحاب رسانه آذربایجان غربی به دبیرخانه نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر ارسال شده است.

دبیر نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر  تصریح کرد: دریافت این تعداد آثار در نخستین دوره اجرای جشنواره، نشاندهنده استقبال فعالان رسانه‌ای از جشنواره ابوذر، توانمندی و همچنین همدلی و همگرایی اصحاب رسانه استان است.

وی گفت: البته با توجه به فرصت ۵ روزه تا ۳۰ ابانماه که آخرین مهلت ارسال آثار است، انتظار می‌رود تعداد آثار ارسالی افزایش یابد.

دبیر نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر  افزود: همگرایی بین تشکل‌های رسانه‌ای از جمله خانه مطبوعات و بسبج رسانه که با مشارکت هم برای برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر در حد شایسته تلاش می‌کنند، از ویژگی منحصر به فرد این جشنواره است.

وی گفت: به منظور رعایت اصل بی‌طرفی در داوری آثار، کلیه اثر‌های دریافتی اصحاب رسانه آذربایجان غربی از طریق اساتید مطرح ملی و از سوی مرکز مطالعات و برنامه ریزی رسانه‌های وزارت ارشاد داوری خواهد شد.

دبیر نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر  گفت: دوری از یکنواختی و استفاده از توانمندی رسانه‌ها برای پیگیری مطالبات، کمک به پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، عمق‌بخشی رسانه‌ای و شناسایی رسانه‌های فعال، کمک به ایجاد فضای رقابتی در بین فعالان رسانه‌ای و تقدیر از افراد برتر از جمله اهداف جشنواره رسانه ابوذر است.

انتهای پیام

ارسال نظرات