خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی:

همایش ازدواج آسان در دانشگاه پیام نور ارومیه برگزار شد

مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی از برگزاری همایش ازدواج آسان با همت بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور ارومیه خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۸۷۴۲
|
۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷

رحیم عباس زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، اظهار کرد: همایش ازدواج آُسان با حضور استاد برجسته کشوری احمدرضا دهقان از اساتید دانشگاه هنر تهران در سالن جلسات دانشگاه پیام نور ارومیه برگزار شد؛ این همایش با همت بسیج دانشجویی ترتیب یافته بود.

وی ادامه داد: برپایی جشن بزرگ دانشجویی به مناسبت سالروز ازدواج حضرت محمد (ص) و حضرت خدیجه (س) با عنوان «انتخاب آگاهانه، زندگی عاشقانه» در سالن آمفی تئاتر شهید چمران امروز ساعت 18:30 برگزار می شود؛ این برنامه با همت بسیج دانشجویی دانشگاه ارومیه و با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه ترتیب می یابد.

این مسئول با بیان اینکه برنامه دیگری با عنوان جشن ازدواج دانشجویی 14 زوج جوان به نیت 14 معصوم (ع) توسط بسیج دانشجویی دانشگاه آژاد اسلامی واحد ارومیه برگزار می شود، بیان کرد: این برنامه را می توان یکی از بزرگترین رخدادهای فرهنگی دانشگاهی عنوان کرد.

مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: مراسم دیگری نیز به مناسبت ازدواج حضرت خدیجه و حضرت محمد (ص) ساعت 20:30 امشب برگزار می شود که محل برپایی آن سالن ابن سینا دانشگاه علوم پزشکی ارومیه است.

این مسئول بر لزوم بسترسازی برای تسهیل ازدواج جوانان با همت خانواده ها و مسئولان تاکید و بیان کرد: نقش رسانه‌های جمعی در زمینه نهادینه سازی ازدواج آسان و بدون تشریفات زائد نباید مورد غفلت قرار گیرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار