نخستین مراسم سالگرد شهید مدافع حرم بابک نوری هریس در گلزار شهدای رشت برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۷۸۷۵۹
|
۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، مراسم نخستین سالگرد شهید مدافع حرم شهید بابک نوری با حضور پر شور مردم شهیدپرور استان گیلان در گلزار شهدای شهر رشت برگزار شد.

این مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد و پس از پخش یک کلیپ از این شهید گروه سرود شهرستان کومله لنگرود شعرهای حماسی و اسلامی را برای حاضران اجرا کردند.

سخنران این مراسم سردار محمد عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان بود که در مورد جایگاه شهدا و کرامت‌های این شهید سخنرانی کرد و در انتها مداحان اهل بیت، حاضران در مراسم  را به فیض رساندند.

حضور مردم در این مراسم بسیار چشمگیر بود و حتی عده‌ای از مردم شهیدپرور رشت در بیرون از گلزار شهدا به صورت ایستاده در مراسم شرکت کردند.

با توجه به اینکه شهید نوری از اعضای فعال هلال احمر استان گیلان بود پرسنل هلال احمر در این مراسم با لباس‌های مخصوصشان حضور داشتند و مسئولان استان گیلان نیز در این مراسم شرکت کردند.

به گزارش تسنیم، شهید بابک نوری بیست و دومین شهید تقدیمی استان گیلان در دفاع از حریم حرم آل الله بود که سال گذشته در سالروز شهادت امام رضا(ع) در سوریه به شهادت رسید.

شهید بابک نوری در سال 71 در شهر رشت به دنیا آمد و دارای مدرک کارشناسی حقوق بود؛ وی از اعضای جوانان جمعیت هلال احمر استان گیلان بود که مسیر خدمت به مردم و در نهایت شهادت را برای خود انتخاب کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات