خبرهای داغ:
در قالب طرح شهید رهنمون برگزارشد:

اردوی یک روزه جهادگران دندانپزشک در ابراهیم آباد گرگان

در قالب طرح شهیدرهنمون ،اردوی جهادی در روستای محروم ابراهیم آباد گرگان با حضور تیم دندانپزشکی کانون شهید کاویانی سپاه گرگان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۷۸۷۶۳
|
۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان ؛ اردوی یک روزه جهادگران بسیجی دندانپزشک کانون شهید کاویانی با همکاری حوزه مقاومت بسیج ثارالله سپاه گرگان در روستای محروم ابراهیم آباد گرگان برگزار شد.

حسینعلی اسلانی مسئول کانون بسیج شهید کاویانی گرگان در مصاحبه با خبرنگار بسیج اظهار داشت: این اردوی یک روزه به همت کانون بسیج شهید کاویانی سازمان بسیج جامعه پزشکی استان و با همکاری دانشکده دندانپزشکی و معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه و با پشتیبانی حوزه مقاومت بسیج ثارالله سپاه گرگان در روستای محروم "ابراهیم آباد" گرگان از ساعت ۸صبح الی ۱۶ برگزار شد.

وی در ادامه گفت: در این اردو که چند تن از دندانپزشکان و دانشجویان حضور داشتند به مردم روستا خدمات دندانپزشکی،بهداشتی، آموزشی، فرهنگی و درمانی ارائه شد.

اسلانی افزود: اعزام کلینیک سیار دندان پزشکی با 3 یونیت مجهز، خدمات دندان پزشکی شامل: آموزش بهداشت دهان و دندان، مشاوره بهداشتی، جرم گیری، ترمیم دندان، کشیدن انجام گردید.

همچنین در این اردوی جهادی انجام تست های غربال گری از قبیل کنترل فشارخون به همراه آموزش و مشاوره های لازم، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و آموزشی برای کودکان به همراه اهدای جوائز، آموزش احکام و نماز و نحوه صحیح مسواک زدن به کودکان و دانش آموزان، از مهم ترین اقدامات انجام شده بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار