خبرهای داغ:
سرگرد رحمانی با اشاره به نقش تاثیر گذار بسیج از آغاز تشکیل تا کنون که چهلمین سال از اقتدارنظام را درپیش رو دارد، بسیج را همگام،پشتیبان وقوه ی محرکه ی انقلاب اسلامی دانست .
کد خبر: ۹۰۷۸۷۹۲
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بوئین و میاندشت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از بوئین و میاندشت با اشاره به نقش تاثیر گذار بسیج از آغاز تشکیل تا کنون که چهلمین سال از اقتدارنظام را درپیش رو دارد، بسیج را همگام،پشتیبان وقوه ی محرکه ی انقلاب اسلامی دانست و این شجره طیبه را چه در جریان دفاع مقدس که مدافع اصیل ارزشهای انقلابی و آرمانهای امام راحل و منویات مقام معظم رهبری بود و چه درپیچ های تاریخی سیاسی که اصل نظام موردهجمه بدخواهان بود و چه در عرصه های خدمت جهادی بی منت در محرومیت زدایی که یار و یاور نظام اسلامی بود را ستود و افزود دربرهه هایی که جمهوری اسلامی با خطری روبرو بود بسیج در صحنه بوده و خواهد بود و فداکارانه از نظام وارزشهای آن دفاع کرده و می کند.


سرگردرحمانی در ادامه بسیج را یک جریان فراگیر،درخور همه سلایق،سنت شکن درمحدودیتهای ماموریتی و به دور از تنش آفرینی توصیف کرد و نمونه موفق بسیج را خدمت بی منّت دانست که در همه سطوح بسیج در قالب قرارگاههای پیشرفت و آبادانی نمودعینی پیداکرده است.

وی افزود:بسیج درهمه حال توانسته و می تواند زمام امور مهم هزینه دار حکومت و دولت را در امور عمرانی،علمی،خدماتی و..........را در دهه چهارم انقلاب بدون چشمداشت در دست داشته باشدکه بی شک این نقش بسیجیان در ارزش آفرینی ارزشها و اهداف عالی نظام و اعتلای انقلاب اسلامی در جامعه غیرقابل کتمان است و فرهنگ بسیج و بسیجی بودن بواسطه این خدمات باید در جامعه و در کشور به ویژه در بین جوانان، بیش از پیش ترویج و گسترش یابد.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بوئین و میاندشت عنوان کرد:بسیج از آغاز تاسیس تا امروز مکمل اختصاری شاخصه های برادری،سازندگی،یکرنگی و جهاد را در همه شرایط مبتلا به کشور به منصه اجرا گذاشته و درهیچ موقیعیتی نه تنها احساس خطر و لغزش و عقب نشینی نداشته ،بلکه به مثل دیده بانی برای صحت نظام به شمار رفته است و این به سادگی محقق نمی شده مگر به نیت خالصانه بسیج.


رحمانی افزود: درهیچ جای دنیا نمیتوان جمعیت ویا سازمانی را پیداکرد به شمولیت بسیج که در هرعرصه از قبیل(اقتصاد/ سیاست/اجتماع/فرهنگ/خدمت رسانی)کمک دهنده و یاری رسان دولت متبوعش باشدمگردرنظام جمهوری اسلامی که خوشبختانه روزبه روز این جلوه نمایانتر میشود و به صورت تخصصی تر از حمایتهای بسیج در ارگانها و دوایر دولتی و بنگاههای اقتصادی و خدماتی بهره میگیرند.


سرگردرحمانی در پایان گفتگو ضمن تشریح برنامه های هفته بسیج ،این ایام مختص بسیج و هفته وحدت را به بسیجیان تبریک و خواستار این تحکیم رویه در پایبندی به انقلاب اسلامی دانست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها