محفل بزرگ قرآنی بسیج همزمان با آغاز هفته بسیج با همت سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ برگزار و در آن برگزیدگان جشنواره الحافظون معرفی و تجلیل می‌شود.
کد خبر: ۹۰۷۸۸۱۲
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،همزمان با آغاز هفته بسیج و به مناسبت ششمین سالگرد تأسیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ محفل ویژه قرآن و بسیج باحضور فعالان قرآنی بسیج تهران برگزار می‌شود.

در این مراسم گروه مدیحه‌سرایی محمد رسول‌الله (ص) به عنوان بزرگترین گروه کشور به اجرای برنامه خواهد پرداخت. همچنین قرار است در این محفل برگزیدگان جشنواره تخصصی حفظ قرآن بسیج با عنوان الحافظون معرفی و تجلیل شوند.

تلاوت قرآن و ارائه گزارش از فعالیت‌های قرآنی بسیج، پخش کلیپ و رونمایی از جدید‌ترین آثار سازمان قرآن و عترت از دیگر آیتم‌های این مراسم است.

این محفل روز سه‌شنبه ۲۹ آبان‌ماه ۱۳۹۷ از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در سالن همایش‌های شهید رشادی حسینیه فاطمه الزهرا (س) واقع در میدان سپاه، خیابان پادگان ولیعصر (عج) برگزار می‌شود.

به گزارش فارس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ سال ۱۳۹۱ با هدف ترویج فرهنگ قرآن در بین عموم مردم خصوصاً بسیجیان و لبیک به خواست رهبر معظم انقلاب مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن تشکیل شد که راه‌اندازی مراکز تخصصی حفظ قرآن در تهران، برگزاری جشنواره الحافظون، راه‌اندازی گروه مدیحه‌سرایی محمد رسول الله (ص)، برگزاری یادواره سوره‌های سرخ و... از جمله فعالیت‌های این سازمان به شمار می‌رود.

ارسال نظرات