معاون استاندار لرستان گفت: رویداد استارتاپ ویکند ایدوکا به‌عنوان ایده پردازی و کارآفرینی در لرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۷۸۸۳۱
|
۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰

به گزاارش خبرگزاری بسیج از لرستان، گودرز امیری امروز در جلسه هماهنگی برگزاری استارت آپ در سطح استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: استارتاپ ویکند ایدوکا در سطح استان با محوریت بنیاد نخبگان و همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی و همچنین واحدهای فرهنگی دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

وی افزود: استارتاپ ویکند ایدوکا به‌عنوان رویدادی که می‌تواند از ایده و خلاقیت تا اجرا و برندسازی صنایع خلاق استان نقش مؤثری در کارآفرینی ایفا کند برگزار می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان عنوان کرد: در این راستا به‌صورت ماهانه یک رویداد مشابه با هماهنگی اتاق بازرگانی و سایر دستگاه‌های اجرایی در سطح استان با محوریت واحدهای بزرگ انجام می‌شود.

وی بابیان اینکه استارتاپ ویکند ایدوکا به عنوان ایده پردازی و کارآفرینی لرستان است تصریح کرد: ایدوکا در سال 96 با عضویت بیش از 200 نفر از فعالان حوزه کارآفرینی و استارتاپ‌ها فعالیت خود را به‌صورت رسمی در بنیاد نخبگان استان شروع و در حال حاضر با برگزاری نشست‌ها، بازدیدهای تخصصی، کارگاه‌های آموزشی در سطح دانشگاه‌ها و مدارس استعداد درخشان استان، ادبیات کارآفرینی را در استان رونق بخشیده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات