خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس خبر داد

برگزاری بیش از 210 برنامه هفته بسیج در طبس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس گفت: تعداد 32 عنوان برنامه‌ شاخص و محوری در قالب 210 مورد در هفته بسیج اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۷۸۸۶۳
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه  طبس به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج گفت: این هفته یادآور خاطرات بسیجیانی است که در عرصه های مختلفی همچون هشت سال دفاع مقدس، خدمات و در عرصه های اجتماعی و فرهنگی نقش آفرین بوده و هستند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه طبس شعار محوری هفته بسیج را «بسیج ،مظهرایستادگی، پیشرفت،وحدت و خدمت » عنوان کرد و ادامه داد جلسه شورای اداری با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس و دستگاه های اجرایی شهرستان پیش از آغاز هفته بسیج برگزار شده وسایر برنامه ها در حال اجرا است.

 

وی در خصوص برنامه های هفته بسیج گفت: تعداد 32 عنوان برنامه‌ شاخص و محوری در قالب 210 مورد برنامه‌هایی اجرایی را خواهیم داشت که شامل برنامه های فرهنگی، نشست‌های بصیرتی، برگزاری اردوهای جهادی، مسابقات ورزشی، ایستگاه‌های صلواتی، نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی،زرمایش پدافند غیر عامل، میز خدمت و ... می باشد..

 

وی افزود: از مهمترین برنامه‌های شاخص هفته بسیج اجتماع بزرگ بسیجیان با عنوان همایش حماسه حضور نامگذاری شده که در روز پنج آذر سالروز تشکیل بسیج در آستان حسین بن موسی الکاظم (ع) اجرا خواهد شد.

 

وی ادامه داد در راستای اعتلای بسیج ،برنامه هایی با موضوع امنیتی و دفاعی برگزار خواهد شد که در این زمینه فراخوانی گردان های بیت المقدس ،پدافند غیر عامل، گشت های محله محور می باشد که در طول هفته بسیج امسال انجام خواهد شد.

 

فرمانده سپاه طبس بیان کرد: یکی دیگر از موارد اعتلای بسیج خدمت‌رسانی است و مصداق آن ارائه میز خدمت توسط مسئولین در مساجد و پایگاه ها و همچنین اردوهای جهادی است که به روستاهای کمتر توسعه یافته به مردم محروم خدمت می‌کنند و در گروه‌های مختلف پزشکان، بسیجیان پایگاه‌های محلات و غیره سازماندهی شدند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها