امام جماعت مسجد ولیعصر (عج) هرات:

کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و بسیج باید در مساجد تقویت شوند

امام جماعت مسجد حضرت ولیعصر (عج) هرات گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و بسیج چشم و چراغ نظام به عنوان پایگاه اثرگذار فرهنگی به شمار می‌آیند لذا کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و بسیج باید در مساجد تقویت شوند.
کد خبر: ۹۰۷۸۸۷۸
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم به همراه فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) با امام جماعت محله شهدای هادی آباد دیدار و کردند.
در این دیدار و در ادامه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم ضمن قدردانی از زحمات حجت الاسلام دولتی امام جماعت مسجد حضرت ولیعصر (عج) محله شهدای هادی آباد، از توجه و فعالیت‌های امام جماعت مسجد در زمینه‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی، فرهنگی، قرآنی و... تشکر و بر تحکیم همکاری بسیج و مسجد تاکید کرد.
امام جماعت مسجد ولیعصر (عج) نیز گزارشی از فعالیت‌های بسیج و کانون فرهنگی هنری مسجد در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی و... کرد و اظهار داشت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و بسیج چشم و چراغ  نظام به عنوان پایگاه اثرگذار فرهنگی به شمار می‌آیند لذا اگر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و بسیج در مساجد تقویت شوند دیگر نیازی به بسیاری از فعالیت‌های دیگر که می‌خواهند زمینه ساز کاهش آسیب‌های اجتماعی شوند، نیست و در صورتی که کانون‌های فرهنگی هنری مساجد تقویت نشوند ما باید برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی هزینه‌های بیشتری صرف کنیم.
گفتنی است محله شهدای هادی آباد به عنوان محله طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی انتخاب شده و حجت الاسلام دولتی نیز به مدت یک سال است که در این محله به عنوان امام جماعت مسجد اقامه نماز و فعالیت‌های فرهنگی انجام می‌دهد.
ارسال نظرات