سرهنگ محمدی: امروزه باید تجمل گرایی را کنار گذاشت و صبر و تحمل پیشه کرد و بجای مقابله با دشمن به اختلاف کودکانه مشغول نشویم زیرا نظام به مسئولی نیاز دارد که دشمن شناس باشد و درد را بفهمد و شعار دادن و ژست گرفتن معنایی ندارد.
کد خبر: ۹۰۷۸۹۲۰
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ محمد محمدی در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و تبریک فرا رسیدن هفته بسیج به عنوان بازوی قدرتمند جمهوری اسلامی به خبرنگاران و خانواده شهدا گفت: بسیج در سال ۱۳۵۸ با اندیشه امام راحل به عنوان یک بازدارنده برای حفظ قرآن و اسلام تشکیل شد و در امنیت، بسیج سازندگی، آموزش، امداد و نجات، محرومیت زدایی، مسائل نظامی و حفظ ارزشهای انقلاب نقش ایفا می کند.

وی افزود: بسیج بعد از ۴۰ سال از حوادث و فتنه ها سربلند بیرون آمد و برای کارآمدی و کمک اقتصادی نقش بزرگی ایفا میکند و اوج بخشی به اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالاهای ایرانی در دستور کار قرار دارد.

فرمانده سپاه رامسر با اشاره به اینکه با همت جوانان انقلابی دشمن از بوجود آوردن جبهه های جنگ مایوس شده و مسئولین باید وصیت نامه های شهدا را در دستور کار قرار دهند افزود: امروزه باید تجمل گرایی را کنار گذاشت و صبر و تحمل پیشه کرد و بجای مقابله با دشمن به اختلاف کودکانه مشغول نشویم زیرا نظام به مسئولی نیاز دارد که دشمن شناس باشد و درد را بفهمد و شعار دادن و ژست گرفتن معنایی ندارد.

سرهنگ محمدی شروع هفته بسیج را با ۷۰ برنامه در شهرستان و پایگاه های مقاومت عنوان کرد و گفت: در این هفته افتتاح بازارچه دائمی اقتصاد به تعداد ۱۹ باب مغازه در بازار ماهی فروشان، افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، برگزاری مسابقات کشتی نوجوانان کشور با حضور ۱۵ تیم از استان های مختلف در سالن شهید چمران که میزبان ۳۵۰ نفر از ورزشکاران کشور، اختتامیه المپیاد ورزشی حوزه شهری در ۷ رشته ورزشی، در راستای محرومیت زدایی افتتاح خانه های محروم، افتتاح پایگاه مقاومت سرلیماک، اجرای صبحگاه مشترک نظامی و انتظامی، تجلیل از خانواده های پیشکسوت عرصه جهاد و شهادت، یادواره شهدا تحت عنوان آبرو محله، اردوهای جهادی ۷ روزه جهت اعزام به مناطق هدف، حضور سازمان یافته بسیجیان با عنوان یا حسین در مصلای جواد الائمه رامسر انجام می شود.

وی افزود: افتتاح نمایشگاه بازار ماهی فروشان با کمک فرماندار گامی به سوی حمایت از کالاهای ایرانی، توسعه صنایع دستی و اشتغالزایی است.

فرمانده سپاه رامسر گفت: تمثال ۲۸۴ شهید از ورودی و خروجی بصورت تابلو زیبا در شهرستان رامسر نصب و در دهه فجر افتتاح می شود.

وی با اشاره به اینکه نظام با ملتش با فراز و نشیب و حفظ استقلال روی پای خود ایستاده و در گزارش های خبری افراد خائن را برای مردم معرفی نکنید و آحاد مردم میدانند چه کسانی به ظاهر اسلام را قبول دارند تصریح کرد:احتمال دارد یک فرد ۱۰ سال گذشته خدماتی برای نظام دشمن داشته ولی در حال حاضر سست عنصر شده و با دشمن همکاری خواهد کرد و بسیج به شدت با آن برخورد می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها