مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: آزادی قلم حق رسانه است.
کد خبر: ۹۰۷۸۹۶۸
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام نجفقلی سرائی در دیدار با اعضای هیات اندیشه ورز بسیج رسانه استان اظهار کرد: مقام معظم رهبری رسانه را مهمترین سلاح در مقابل دشمن می‌دانند که برد و اثراتش از بمب اتم هم بیشتر است.

 وی اضافه کرد: امروز فضای مجازی هم ظرفیت و هم تهدید است و اگر درست مورد استفاده قرار نگیرد تبدیل به قتلگاه می‌شود و بهترین جوانان و نیروهای ما را خواهد گرفت و تلفات سنگینی را بحای خواهد گذاشت، بنابراین تلفات جنگ رسانه‌ای به مراتب بالاتر از جنگ تحمیلی است.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه شهدای استان ادامه داد: امروزه ارتباط‌های خانوادگی و صمیمت‌ها توسط همین فضای مجازی از بین رفته و در حال تبدیل شدن به یک تهدید بزرگ است.

متکلم وحده بودن و اجازه نقد ندادن توسط یک مسئول برای نظام خطرناک است

 وی خاطر نشان کرد: بیشتر عمر مسئولان در خدمت در اتاق جلسات می‌گذرد و متاسفانه هیچ خروجی هم ندارد و علتش هم واضح است، مسئولان در جلسات ساعت‌ها متکلم وحده هستند و اجازه نمی‌دهند کسی از انها نقد کند و حرفشان مورد انتقاد قرار دهد، این برای نظام خطرناک است که عده‌ای متکلم وحده شوند و اجازه ندهند کسی از آنها انتقاد کند.

سرایی با اشاره به سفارش حضرت علی( ع ) به فرماندار مصر گفت: امام علی ( ع ) در نامه خود به مالک اشتر می‌نویسد؛ اگر اشتباهی از تو سر زد مردم را جمع کرده و به مردم بازگو کن، با مردم مثل کف دست باش، آیا امروز مسئولان با مردم اینگونه هستند؟

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه شهدای استان افزود: متاسفانه روحیه محافظه کاری جلوی حرکت‌های انقلابی را می‌گیرد، اختلاف نظرها در چهارچوب نظام و اصول انقلاب نه تنها ایراد نیست بلکه یک حسن محسوب می‌شود و می‌توان با آن مشکلات را حل کرد.

انتهای پیام 

ارسال نظرات