فرمانده سپاه ناحیه خلخال گفت: ۱۷ پروژه عمرانی در مناطق محروم روستایی این شهرستان توسط بسیج سازندگی اجرا و یا در حال تکمیل است و از این تعداد هشت پروژه عمران روستایی بهره برداری شده و ۹ پروژه هم در حال اجراست.
کد خبر: ۹۰۷۸۹۹۳
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴
پروژه عمرانی در مناطق محروم شهرستان خلخال در حال تکمیل است
 
به گزارش خبرگزاری بسیج ، سرهنگ پاسدار جهانبخش عطایی به مناسب هفته بسیج در نشست خبری با خبرنگاران تصریح کرد: ۱۷ پروژه عمرانی در مناطق محروم روستایی این شهرستان توسط بسیج سازندگی اجرا و یا در حال تکمیل است و از این تعداد هشت پروژه عمران روستایی بهره برداری شده و ۹ پروژه هم در حال اجراست.

وی با بیان اینکه بیش از سه میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه‌های عمران روستایی خلخال هزینه شده، اضافه کرد: با وجود محدودیت اعتباری تاخیری در اجرا و تکمیل طرح‌های عمرانی بوجود نیامده است.

فرمانده سپاه ناحیه خلخال با گرامیداشت هفته بسیج از پیش بینی و اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و اقتصادی در طول این هفته خبرداد.

عطایی اظهار داشت: همایش بزرگ روحانیون شیعه و اهل تسنن استان در خلخال، تجمع بزرگ بسیجیان، نمایشگاه دستاورد‌های بسیج، همایش پیاده روی با خانواده، نشست‌های روشنگری، اعزام گروه‌های پزشکی به مناطق محروم روستایی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا از جمله برنامه‌های شاخص ایام هفته بسیج و هفته وحدت است که از ۲۹ آبان تا نهم آذرماه در مناطق مختلف این شهرستان اجرا خواهد شد.

وی از بسیج به عنوان یکی ازدستاورد‌های ارزشمند انقلاب اسلامی ایران یاد کرد و گفت: نام بسیج و حضور در صحنه بسیجیان همیشه موجب عقب نشینی دشمن شده است.
ارسال نظرات