رئیس کمیسیون ایثارگران و حقوقی شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: بسیج نماد عزت، افتخار و سربلندی کشور در سازندگی بوده و تفکر بسیجی عامل مهم پیروزی ملت ایرانی درتمامی کارزارهاست.
کد خبر: ۹۰۷۹۰۰۴
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸

تفکر بسیجی عامل مهم پیروزی ملت ایران در تمامی کارزارهاست/بسیجی وار برای آبادانی شهر کار می کنیم

جواد انصاری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اردبیل  ضمن تبریک فرا رسیدن ۵ آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به مردم بسیجی و ولایتمدار اردبیل تصریح کرد: بسیج یک معجزه انقلاب اسلامی است و نماد عزت افتخار و سربلندی کشوردر سازندگی و بازدارندگی است .

وی با بیان اینکه روحیه صداقت و همدلی بسیجیان ارزشمند و قابل تقدیر است گفت: اعضای شورای شهر اردبیل بدون هیچ ادعایی و صادقانه با تدبیر، غیرت و جوانمردی در جهت آبادانی شهر حرکت بسیج وارانه فعالیت می کنند.

رئیس کمیسیون ایثارگران و حقوقی شورای شهر ادامه داد: موفقیت و پیروزی در تمامی عرصه ها بخصوص در عرصه دفاعی و امنیتی نتیجه ایثارگری ها و مجاهدت های شهدا، جانبازان و ایثارگران بوده و برای دستیابی به اهداف عالیه نظام بایستی روحیه بسیجی را در بین جوانان تقویت کرد.

انصاری با تاکید بر دوری از ایجاد هرگونه اختلاف افزود: با حرکت جهادی و ایفای نقش در هر مسئولیت و مقامی که هستیم میتوانیم به عنوان سد محکمی در برابر دشمن و نقشه های شوم دشمنان باشیم.
پیشکسوت بسیجی دوران دفاع مقدس تصریح کرد: امروزه بسیجی بودن برای ما یک تکلیف بوده و برای ترویج تفکر بسیجی و نهادینه کردن فرهنگ بسیجی با تکیه بر ولایت و بصیرت نباید از تلاشی دریغ کرد.

وی با دعوت از تمامی مسئولین استانی برای دوری از هرگونه سیاست بازی و سیاست زدگی بیان کرد: اگر تفکر بسیجی داشته باشیم با مسئولیت پذیری کامل و بدون اینکه زبان و قلم ما مشکل ساز باشد می توان در برابر مشکلات جامعه و شهر مقاومت کرد.

ارسال نظرات