خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان خبر داد

برگزاری همایش منادیان وحدت همزمان با هفته بسیج در نهبندان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان گفت: با توجه به تقارن هفته بسیج و هفته وحدت برنامه هایی با موضوع وحدت پیش بینی شده است که می توان به همایش طلایه داران و منادیان وحدت و همچنین محفل انس با فرآن کریم در روستاهای دارای جمعیت اهل سنت اشاره کرد.
کد خبر: ۹۰۷۹۰۲۰
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ علی شاهوردی فرمانده ناحیه سپاه نهبندان در نشست خبری به مناسبت سی و نهمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین بیان کرد : بیش از 120 برنامه در عرصه های مختلف فرهنگی ، عمرانی ، اجتماعی، ورزشی، خدمت رسانی به محرومین و... در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

شاهوردی افزود: با توجه به تقارن هفته بسیج و هفته وحدت برنامه هایی با موضوع وحدت پیش بینی شده است که می توان به همایش طلایه داران و منادیان وحدت و همچنین محفل انس با فرآن کریم در روستاهای دارای جمعیت اهل سنت اشاره کرد.

شاهوردی ادامه داد: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و رویکرد سازمان بسیج در امر خدمت رسانی و محرومیت زدایی ، افتتاح چندین پروژه محرومیت زدایی ازجمله بهره برداری از قنات روستای اسماعیل آباد، افتتاح قنات روستای ذهاب، افتتاح خانه عالم ، اعزام گرو ه های جهادی و پزشکی و  توزیع بسته های بهداشتی را در سطح شهرستان  خواهیم داشت.

سرهنگ شاهوردی یادآور شد: در راستای برگزاری کنگره امیران، سرداران و 2000 شهید استان خراسان جنوبی که اجلاسه نهایی آن در 20 ام آذر ماه سال جاری در مرکز استان برگزار خواهد شد برگزاری یادواره شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا نیز در برنامه های هفته بسیج پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار