مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان گفت: بنیان انقلاب اسلامی بر اصول ناب احمدی و اصول مهدویت است و از معجزات آن این است که امروز انقلاب به تمام کشورهایی که در جنگ ایران و عراق به مقابله با جمهوری اسلامی و انقلاب پرداخته بودند، صادر شده است.
کد خبر: ۹۰۷۹۰۲۸
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵

بنیان انقلاب اسلامی بر اصول ناب احمدی و اصول مهدویت استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، جلسه هم اندیشی اعضای  شورای کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان با حضور محمد ملایی، رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان، عادل عبدالملکی مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک و اعضای شورای این کانون در محل کانون برگزار شد.

در این جلسه که در راستای  بررسی مشکلات امروز آموزش و پرورش و مشکلات معیشتی معلمان برگزار شد، بر اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان توسط دولت تاکید شد.

مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان در این جلسه با اشاره به دستاوردهای انقلاب در طول 40 سال اخیر در عرصه تعلیم و تربیت به توطئه‌های دشمنان در راستای آسیب رساندن به انقلاب در 40 سالگی اشاره و اظهار کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون دشمن هجمه‌های بسیاری برای آسیب رساندن و تضعیف انقلاب وارد کرده که در تمام این هجمه‌ها و دشمنی‌ها ناکام مانده است.

وی با بیان اینکه چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی همچون سال‌‌های گذشته بر محور مردمی بودن استوار است بر لزوم تبیین دستاوردهای 40ساله انقلاب در جامعه تاکید و بیان کرد: این مهم یکی از ضروریات امروز جامعه است.

عبدالملکی با اشاره به عوامل پایداری انقلاب با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی به دلیل الهی و مهدوی بودن ریشه محکمی دارد، گفت: بنیان انقلاب اسلامی بر اصول ناب احمدی و اصول مهدویت است و از معجزات این انقلاب این است که امروز انقلاب به تمام کشورهایی که در جنگ ایران و عراق به مقابله با جمهوری اسلامی و انقلاب پرداخته بودند، صادر شده است.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی معلمان با تاکید بر حل این مشکلات برای یاری رساندن به معلمان و تقویت دستگاه تعلیم و تربیت یادآور شد: احساس می‌شود دولت در حل مشکلات فرهنگیان تلاش و جدیت ندارد.

رضا مرتضایی، مسئول فرهنگی کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان نیز با بیان اینکه بسیج فرهنگیان در حل مشکلات اقتصادی و معیشتی تمام تلاش و توان خود را به کار خواهد گرفت، افزود: بسیج فرهنگیان در این عرصه وارد و از حقوق و مطالبه به حق فرهنگیان دفاع خواهد کرد.

ملایی رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان نیز با اشاره به جایگاه رفیع معلم بر حفظ و تکریم شان و منزلت معلم بر لزوم  ارائه لایحه نظام رتبه‌بندی معلمان به مجلس توسط دولت در راستای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی معلمان و تقویت نظام تعلیم و ترتبیت تاکید کرد.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات