وی با اشاره به اینکه باید برآورد درست و واقع بینانه از شرایط داشته باشیم و الا حتما'' شکست می خوریم، تصریح کرد: دشمن می خواهد ما برآورد نادرست داشته باشیم و همه ابزارهای او از بین رفته و به ابزار رسانه پناه اورده است.
کد خبر: ۹۰۷۹۰۴۱
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، سردار محمدرضانقدی، معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز(۲۷ آبان) در همایش ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی با اشاره به تفاوت های آشکار انقلاب اسلامی ایران با انقلاب های دنیا خاطرنشان کرد: هیچ بزرگی در محتوا و شکل و نتیجه در انقلاب فرانسه که به آن انقلاب کبیر هم می گویند، نیست.

وی با بیان اینکه انقلاب ما در شرایطی به ۴۰ سالگی می رسد که سر سوزنی از مبانی روز اول آن کم نشده و در شرایطی که این انقلاب مواجه با همه قدرت ها است، تاکید کرد: باید شکرگزار این مسئله بود؛ امروز همه ابزار و تکیه گاه های دشمن شکست خورده و در حالیکه در عالم مجاز می خواهد ما را شکست خورده معرفی کند اما  انقلاب یک روند پیروز در عالم واقع دارد؛ یک میلیون جوان اعتکاف می روند، دو میلیون نفر در بدترین شرایط اقتصادی به پیاده روی اربعین می روند و امروز صف طولانی داوطلبان (مجاهدت در راه حرم) دیدنی است.
سردار نقدی ادامه داد: انقلاب به سرعت و با نشاط پیش می رود و عراق و سوریه و...را از دست استکبار آزاد کرد، امروز در نیجریه و شمال آفریقا راهپیمایی دهها هزارنفری اربعین راه می افتد؛ دشمن مسائل دسته اول را در حاشیه و مسائل دسته دوم را جلو می آورند و آن نماینده ناآگاه ما هم آن مسئله را نطق پیش از دستور می کند.
وی با اشاره به اینکه باید برآورد درست و واقع بینانه از شرایط داشته باشیم و الا حتما'' شکست می خوریم، تصریح کرد: دشمن می خواهد ما برآورد نادرست داشته باشیم و همه ابزارهای او از بین رفته و به ابزار رسانه پناه اورده است.

سردار نقدی افزود: انقلاب اسلامی مسیر تاریخ بشریت را عوض کرده حالا با یک گرانی که پیش آمده و ربطی هم به انقلاب ندارد و به خاطر غیرانقلابی عمل کردن است؛ حالا در ۴۰ سالگی انقلاب چیزی از انقلاب نگوییم؟! انقلاب اسلامی، مبارزات عدالتخواهانه چند هزارساله در این کشور را به نتیجه رساند.
وی با بیان اینکه تمام شاهان در طول تاریخ همه مفسد فی الارض هستند، در این باره به آیه ۳۴ سوره مبارکه نمل استناد و تصریح کرد: چند هزار سال این آدمهای خبیث بر این کشور حکومت کردند و یکی از خباثت های آنها همین راه آهن است که با پول مردم این کار را کرد اما برای ما نه خاصیت تجاری و نه دفاعی و... داشت و فقط به خاطر انگلیس ها بود‌.

این مسئول رسالت انقلاب اسلامی را استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی دانست و با بیان اینکه نمره انقلاب در این سه مورد صد است؛ اظهار داشت: انقلاب اسلامی برای ملتی که سالها در اختناق بود، آزادی و مردم سالاری آورد و ستون خیمه آزادی، ولایت فقیه است؛ با پول بیت المال روزنامه علیه انقلاب می زنند این غیر از آزادی است؟ ولایت فقیه پشت سر مردمش ایستاده و برای همین در همه دوره ها آراء مردم را تایید کرده است.
وی با تصریح به اینکه انقلاب قابل دفاع است‌؛ بیان داشت: بعضی می گویند رهبری نمی خواهد برای وضع موجود فکری بکند؟ نه خیر؛ اینجا شاهنشاهی نیست که یک نفر تصمیم بگیرد؛ امور دست خود مردم است و باید تصمیم بگیرند؛ پرچم دفاع از ارزش های انقلاب را بلند و تحت تصویرسازی های دشمن قرار نگیرید.

ارسال نظرات