جلسه برنامه ریزی و هماهنگی هرچه باشکوهتر اجرا شدن برنامه های هفته بسیج با حضور فرماندهان پایگاه ها، سران طوایف ،معتمدین در بخش مرزی بم پشت از توابع شهرستان سراوان در محل دفتر فرمانده حوزه شهید سجاد برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۷۹۰۶۵
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳
به گزارش خبرنگار بسیج از سراوان، جلسه برنامه ریزی و هماهنگی اجرای ویژه برنامه های هفته بسیج در حوزه شهید سجاد بخش مرزی بم پشت از توابع شهرستان سراوان برگزار شد.
 
ستوانیکم پاسدار حسن اشرفی زاده، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید سجاد بم پشت بسیج را برگرفته از هجرت پیامبر گرامی اسلام از مکه به مدینه عنوان کرد و گفت: حرکت امام خمینی(ره) نشات گرفته از هجرت تاریخی پیامبر در صدر اسلام می‌باشد؛ و این نهضت همچنان ادامه خواهد داشت.
 
وی با اشاره به این مطلب که هفته بسیج جایگاه میهن اسلامی ایران در بین کشور‌های جهان  موثر کرده است افزود: خوشبختانه به برکت خون شهدا گرانقدر و درایت رهبر معظم انقلاب کشور ایران به عنوان یک قدرت ثابت شده تاثیر گذار در منطقه و جهان شناخته می‌شود.

اشرفی زاده  ادامه داد: بسیجیان همواره در صحنه‌های تاریخی انقلاب اسلامی درخشیدند و آثار بزرگی از خود برجای نهادند.

فرمانده حوزه مقاومت شهید سجاد بم پشت بر ضرورت برگزاری با شکوه برنامه‌های هفته بسیج در بخش بم پشت تاکید کرد و گفت: باید در اجرای برنامه‌های متنوع رضایت مخاطبان؛ و اثر گذاری مدنظر واقع شود و تمامی سران طوایف و معتمدین مساعدت لازم را در برگزاری هرچه باشکوه مناسبت‌های این هفته داشته باشند.

این مسئول در پایان خاطر نشان کردند: بیش از ۱۵ برنامه مختلف فرهنگی از جمله برگزاری نشست بصیرتی، برگزاری برنامه‌های بومی و محلی، پیاده رویی بسیجیان از جمله برنامه‌های هفته بسیج در این بخش می‌باشد.
ارسال نظرات