خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین:

بسیجیان صف اول ترویج فرهنگ ایثارند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: بسیجیان صف اول ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند.
کد خبر: ۹۰۷۹۰۶۹
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس، استان قزوین یک هزار و 200 شهید بسیجی تقدیم انقلاب اسلامی نموده که بیشترین فراوانی را نسبت به سایر اقشار مختلف مانند جهاد، دانشگاه و ارتش داشته است.
وی افزود: آمار موجود در خصوص میزان شهدای بسیجی نشان‌دهنده اهمیت نقش بسیج در جامعه است که با حضور خود در هر عرصه‌ای حماسه‌آفرین هستند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: شهدا اصلی‌ترین سرمایه‌های نظام هستند که با لبیک به ندای امام خمینی(س) و پیروی از سیره‌ی اهل‌بیت(ع) در راه شهادت، گام گذاشتند.
حقایق‌پور با بیان اینکه عدالت‌خواهی، ایثار، ایمان و اخلاص، نیایش و خودسازی، عمل صالح و شهادت‌طلبی از جمله ویژگی‌های بسیجیان است، افزود: این قشر با داشتن چنین روحیات و تفکرات بسیجی در جنگ تحمیلی حضور داشتند و توانستند برابر دشمنان به پیروزی برسند.
این مسوول گفت: همان‌گونه که در طول دفاع‌ مقدس، عموم مردم در قالب نیروهای بسیجی هشت سال در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی کردند، پس از آن نیز در مهمترین رخدادهای انقلاب اسلامی نقش اساسی ایفا نمودند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: امروز هم اگر بخواهیم فرهنگ ایثار و شهادت را به خوبی در سطح جامعه پیاده کنیم و رواج دهیم نیاز به تفکر بسیجی است و بایستی در این راستا تلاش نماییم.
1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار