کارگاه توانمند سازی هادیان سیاسی پایور سپاه سلمان در زاهدان برگزار شد

کارگاه توانمند سازی هادیان سیاسی پایور سپاه سلمان با موضوع فضای مجازی و رسانه برگزار شد
کد خبر: ۹۰۷۹۰۷۰
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، در آستانه فرارسیدن هفته بسیج کارگاه توانمند سازی هادیان سیاسی پایور سپاه سلمان با موضوع فضای مجازی و رسانه صبح امروز در محل معاوتت سیاسی سپاه سلمان  در شهرستان زاهدان برگزار شد .

 این کارگاه که با هدف آموزش تخصصی هادیان سیاسی پایور در حوزه فضای مجازی و رسانه برگزار شد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان ضمن عرض تبریک هفته وحدت و گرامیداشت تقارن هفته وحدت و هفته بسیج با اشاره به آیه‌ای از قران مجید طراحی مدل حکومتی اسلامی را بزرگترین حرکت سیاسی در انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: در مدل طراحی حکومت اسلامی، انقلاب اسلامی پیش زمینه ظهور است ما قطعا می‌توانیم با آموزه‌های دینی و با پیروی از سنت پیامبر زمینه سازی حضور را فراهم کنیم .

وی افزود: امر ظهور و مسئله مهدویت از پیش گویی‌های قرآن و پیامبر است و این مساله باید در فضای مجازی و رسانه‌ها تبیین گردد در این زمان که دشمنان تمام توان خود را علیه نظام اسلامی به کار برده است با منطق محکم مهدویت می‌توان همه نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین طهرانی زاده بسیج را مظهر صبرو استقامت خواند و تصریح کرد: اقدامات انقلابی بسیج مبتنی بر قران و دین است روشنگری و اگاهی به جامعه امروز یک ضرورت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان پرهیز از فضای دو قطبی کمک به دولت صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی جذب حداکثری و دفع حداقلی از جمله موضوعاتی است که باید در رسانه‌ها و فضای مجازی تبیین گردد .

در این کارگاه آموزشی که تا عصر امروز ادامه داردهادیان سیاسی پایور سپاه سلمان آموزش‌های لازم به صورت تخصصصی در خصوص تبیین رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب پیرامون فضای مجازی و جنگ نرم و جریانات ایجاد شده در فضای مجازی و تبلیغات امنیتی اجتماعی و سیاسی و اقتصادی آن جامعه را فرا می‌گیرند.
ارسال نظرات