نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (علیه السلام)، گفت: پیشکسوتان جهاد و شهادت، میراث داران اصل انقلاب هستند.
کد خبر: ۹۰۷۹۱۱۷
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ گردهمایی بصیرتی بازنشستگان سپاه ناحیه لردگان در امامزاده جعفر این شهرستان برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (علیه السلام ) در این مراسم با تبریک فرارسیدن هفته بسیج و هفته وحدت، به زحمات بازنشستگان سپاه اشاره کرد و افزود: پیشکسوتان جهاد و ایثار و شهادت، در زمان جنگ و در میدان عمل انقلابی بودن و اسلامی بودن خود را به اثبات رساندند.

حجت الاسلام والمسلمین سید امان الله حسینی صدر، افزود: جامعه در قبال حماسه آفرینی های پیشکسوتان دفاع مقدس، مسئولیت دارد و امروزه نیز تجربیات آنهاست که راهنما و چراغ هدایت مسیر انقلاب است.

وی با اشاره به سختی های پیش روی رزمندگان در دوران دفاع مقدس و مدیریت های جهادی زمان جنگ، تصریح کرد: همانطور که که ابوذر غفاری در زمان اسارت و تبعید توسط حکام اموی، سختی اسارت را با اخلاق اسلامی تحمل کرد و از امام خود دست نکشید، رزمندگان ما که اکثریت قشر بازنشسته سپاه می باشند در زمان سختی جنگ با تکیه بر خداوند متعال و اطاعت محض از ولی فقیه، از آرمان های امام راحل و اهداف انقلاب اسلامی دست نکشیده و تا امروز به فعالیت های مخلصانه خود در عرصه های مختلف ادامه می دهند.

حسینی صدر اظهار داشت: بازنشستگان، فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس هستند، که در میدان عمل از اسلام دفاع کردند  و میراث داران اصلی انقلاب به شمار می روند و آنها سرمایه نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می شوند، که در همه زمینه ها می توان به آنها اعتماد کرد.

در پایان این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان چهارمحال و بختیاری در فضایی صمیمانه به پرسش های حاضران پاسخ داد و پای درددل آنها نشست.

 

ارسال نظرات