معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه آذربایجان شرقی ساعتی پیش در جمع خبرنگاران با اشاره به شعار هفته بسیج؛ «بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت»، لازمه ایستادگی در برابر دشمنان را توجه به تفکر بسیجی و خودباوری دانست.
کد خبر: ۹۰۷۹۱۲۰
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، الیاس گلمحمدزاده افزود: امسال هفته بسیج با توجه به نزدیک شدن چهلمین سال انقلاب حساسیت بیشتری دارد و هفته بسیج فرصتی برای تبیین دستاوردهای 40ساله انقلاب با تکیه بر منویات رهبر فرزانه انقلاب است.

وی با بیان اینکه انقلاب در طول این 40سال امتحان های بزرگی داده است، یادآور شد: اگر امروز شاهد این همه هجمه علیه آن هستیم نشانگر عملکرد آن در همه عرصه هاست و این نکته مهم باید در هفته بسیج تبیین و روشنگری شود.

گلمحمدزاده خاطرنشان کرد: دشمنان باید بدانند مردم با تفکر بسیجی در برابر همه بحران ها ایستاده اند و در برهه کنونی نیز اجازه نخواهند داد با تحریم ها به اهداف خود برسند.

معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه کارنامه بسیج درخشان است، تاکید کرد: در هفته بسیج تلاش شود با تبیین دستاوردهای انقلاب تصویری امید بخش ارائه شود، تصویری که دشمن درصدد سیاه نمایی آن برای رسیدن به اهداف خودش است.

لازمه ایستادگی در برابر دشمنان توجه به تفکر بسیجی است

گلمحمدزاده با اشاره به عرصه های محوری تشکل بسیج در طول سال، اظهارداشت: یکی از محورهای فعالیت بسیج عرصه فرهنگی و تبلیغی در قالب جهادفرهنگی است و بسیج به عنوان نهاد فرهنگی تلاش دارد در این زمینه نیز از ظرفیت های بسیج استفاده و آن ها را تبیین کند.

وی عرصه تربیتی و کادرسازی برای انقلاب را دیگر محور فعالیت بسیج در قالب حلقه های صالحین نام برد و گفت: شورای مجامع بسیج و استفاده از ظرفیت نخبگان در این عرصه نیز از مهم ترین رویکردهای بسیج است.

گلمحمدزاده محرومیت زدایی و خدمات رسانی را از دیگر عرصه های مهم و حیاتی بسیج عنوان و بیان کرد: در این راستا بسیجیان در قالب گروه های جهادی در مناطق محروم و دورافتاده در زمینه های بهداشتی، فرهنگی، عمرانی و ... فعالیت و خدمات رسانی می کنند که ساخت 32 خانه محروم در مناطق زلزه زده کرمانشاه از آن جمله است.

وی همچنین ساخت 160 خانه محروم را با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) در زمینه محرومیت زدایی از اقدامات سپاه عاشورا در سال 97 بیان و اضافه کرد: 60 خانه محروم از این تعداد تحویل داده شده و یازده خانه از آن ها هم در هفته بسیج افتتاح و باقی آن تا پایان سال تحویل داده می شود.

معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه عاشورا آمادگی رزمی گردان های امام حسین(ع)، بیت المقدس و الزهرا را نیز از دیگر محورهای فعالیت تشکل بسیج خواند که برای انسجام دفاعی و رزمی بسیجیان هرسال صورت می گیرد.

گلمحمدزاده در بخش دیگر سخنان خود توجه به قضیه یمن را مهم دانست و تصریح کرد: در خصوص کشتر مردم بی دفاع یمن داعیه داران حمایت از حقوق بشر تنها شعار می دهند و هیچ کار و اقدامی در برابر این همه جنایات نمی دهند که لازم است در هفته بسیج به این مهم نیز جهت روشنگری مردم توجه شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها