خبرهای داغ:
محمد خالوئی
معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان :
حجت الاسلام مظاهری گفت:طرح شهید بهنام محمدی برای انس و مودت دانش آموزان با مساجد نیاز به پشتیبانی مدیران مدارس و خانواده‌های دانش آموزان و مربیان حلقه‌های صالحین دارد.
کد خبر: ۹۰۷۹۱۲۶
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، مراسم افتتاحیه طرح شهید بهنام محمدی با حضور فرماندهی ناحیه بسیج شاهین شهر، مسئول معاونت تعلیم و تربیت سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه شاهین شهر، معاون پرورشی آموزش و پروش شاهین شهر و تنی چند از ائمه جماعت مساجد شاهین شهر در مسجد قمر بنی هاشم (ع) برگزار شد.


در ابتدای مراسم حجه الاسلام عباسی امام جماعت مسجد قمر بنی هاشم (ع) ضمن خیر مقدم به حضار گفت:با تعامل و همکاری بسیج، اداره آموزش و پرورش و ائمه جماعات ان شاء الله طرح شهید بهنام محمدی با موفقیت اجرا خواهد شد.


در ادامه حجه الاسلام مظاهری مسئول تعلیم و تربیت سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان به تبیین این طرح پرداخت و گفت:همانطور که مستحضرید سفارش حضرت آقا (مد ظله العالی) تعمیق معنویت دانش آموزان و کار روی مباحث تربیتی دانش آموزان است، لذا این طرح با مشارکت حوزه بسیج دانش آموزی، اداره آموزش و پرورش و ائمه جماعت شهر برای ارتقا سطح معنوی دانش آموزان برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.


وی افزود:این طرح برای انس و مودت دانش آموزان با مساجد نیاز به پشتیبانی مدیران مدارس و خانواده‌های دانش آموزان و مربیان حلقه‌های صالحین دارد.


در انتهای مراسم برادر امینیان معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شاهین شهر گزارشی از اقدامات آموزش و پرورش در این زمینه ارائه داد و گفت:باید دانش آموزان با مساجد شهر انس بگیرند و ارتباط خوبی با امام جماعت مسجد داشته باشند تا ان شاء الله در رفتار و اخلاق آن‌ها تاثیر خوبی داشته باشد.

ارسال نظرات