خبرهای داغ:
در شش ماهه نخست سال جاری محقق شد

رشد 366 درصدی کمک‌های مردم قزوین به مراکز نیکوکاری

مردم استان قزوین در شش ماهه نخست امسال بیش از پنج میلیارد و 670 میلیون تومان به مراکز نیکوکاری کمک کردند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته 366 درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۹۰۷۹۱۲۷
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، فرزاد فرهادی، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین با بیان اینکه مراکز نیکوکاری خط مقدم انجام امور خیر و رسیدگی به فقرا و نیازمندان هستند، گفت : کمیته امداد با هدف واگذاری امور خیریه به عموم مردم، تسریع در رسیدگی به امور نیازمندان، بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در محله‌ها، تنوع بخشی به فعالیت‌ها و خدمات قابل ارائه به فقرا و نیازمندان، اقدام به ایجاد و راه اندازی مراکز نیکوکاری کرده است.
وی از فعالیت 14 مرکز نیکوکاری در استان قزوین خبر داد و گفت : مردم استان در شش ماهه نخست امسال بیش از پنج میلیارد و 670 میلیون تومان به مراکز نیکوکاری کمک کردند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 366 درصد رشد داشته است.
وی افزود : در حال حاضر 9هزار و 750 نفر خیر و نیکوکار و هزارو 854 نیازمند در شبکه ملی نیکوکاری ثبت شده و این مراکز در زمینه های کمک معیشت،درمان،فرهنگی،مسکن،اشتغال و جهیزیه فعالیت می کنند.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت : این مراکز با مسئولیت پذیری و مشارکت هیاًت عامل با شناسایی نیازمندان و بهره گیری از ظرفیت خیران ،نیکوکاران،هیات امنای مساجد، معتمدین محلی به منظور رفع فقر و محرومیت تلاش می کنند.
وی یادآورشد: کمیته امداد استان قزوین ایجاد 13 مرکز نیکوکاری جدید در سال جاری را در برنامه کاری خود دارد.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها