فرمانده سپاه ناحیه بهاباد از اجرای بیش از ۷۰ برنامه درطول هفته بسیج دراین شهرستان خبرداد و افزود: درطول هفته بسیج بیش از ۷۰ برنامه فرهنگی ورزشی واجتماعی در شهرستان انجام خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۷۹۱۴۷
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد، سرهنگ دوم پاسداراحمد حاجی زاده در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج در بهاباد و در آستانه هفته بسیج با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام (ره) و شهیدان به تشریح برنامه‌های بزرگداشت هفته بسیج در این شهرستان پرداخت و گفت: در هفته بسیج امسال با همکاری اقشار مختلف مردم ولایتمدار، دستگاه‌های اجرایی و بسیجیان قهرمان برنامه‌های متنوع برگزار می‌شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهابادبا اشاره به اینکه شعار بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت وخدمت است گفت: بیش از ۷۰ برنامه در هفته بسیج در این شهرستان اجرا می‌شود.
حاجی زاده با اشاره به اینکه بسیج مدرسه عشق است و انتخاب این اسم برای بسیج بسیار ارزشمند است، افزود: درخت بسیج زنده و ریشه‌دار است و ایمان و توکل به خدا اساسی‌ترین ویژگی بسیج است.
وی افزود: تشکیل بسیج بر اساس تفکر الهی شکل گرفت وامام (ره) شجره طیبه‌ای را غرس کرد که در ادامه مقام معظم رهبری آنرا آبیاری کرد و امروز این شجره طیبه مایه عزت و سربلندی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی خواهد شد.
فرمانده سپاه ناحیه بهاباد برخی از مهمترین برنامه‌های هفته بسیج دربهاباد را از جمله نشست بصیرتی و روشنگری، حمایت از تولید ایرانی و اقتصاد مقاومتی، دیدار با امام جمعه، برگزاری یادواره شهدا، عطر افشانی قبور مطهر شهدا، دیدار باخانواده شهدا، اجرای طرح‌های محرومیت زدایی و اعزام گروه‌های جهادی به روستا‌های شهرستان، برگزاری رزمایش و تمرینات تاکتیکی وبرگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی نام برد که در شهرستان انجام می‌شود.
ارسال نظرات