جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به اینکه بسیج یک ظرفیت پایان ناپذیر است و تنها راه نجات کشور برگشت به تفکر بسیجی است گفت:تفکر و فرهنگ بسیجی به دنبال سوداگری نیست بلکه به دنبال خدمتگذاری به مردم است و خود را بدهکار جامعه می‌دانند.
کد خبر: ۹۰۷۹۱۴۸
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  سردار حمزه فلاح جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران و رسانه‌های گروهی استان که در سنندج برگزار شد اظهار کرد: درست در زمانی که تهدید‌های خارجی بعد از تسخیر لانه‌ی جاسوسی وجود داشت حضرت امام (ره) دستور تشکیل فرمان ارتش ۲۰ میلیونی را دارند و بذر شجره‌ی طیبه بسیج را کاشتند و رهبر معظم انقلاب آن را بهره و رشد دادند و اوج تبلور بسیج را در دوران دفاع مقدس می‌بینیم.


تفکر بسیجی یک تفکر مادی نیست

وی با اشاره به اینکه تفکر بسیجی فرهنگ نجات بخش جامعه‌ی اسلامی است یاداور شد: گرچه در میدان‌های فداکاری، خطر همواره وجود داشته، اما بسیج در راستای طرح اعتلا همواره در اکثر عرصه‌ها ورود پیدا کرده و در امور آبادانی، سازندگی، محرومیت زدایی و تولید و اشتغال به دنبال کار‌های خوبی در راستای خدمت رسانی به مردم است.

سردار فلاح  گفت: تفکر بسیجی یک تفکر مادی نیست بلکه یک تفکر الهی است که در راستای جاودانگی جامعه در حال رشد است و گزینه‌ای روی میز برای مقابله با دشمنان بوده و خواهد بود چرا که ظرفیتی پایان ناپذیر است که برای رفع مشکلات و معضلات جامعه به ما کمک می‌کند.


اعزام ۹۰ تیم جهادی در راستای اعتلای بسیج


وی تاکید کرد: در هفته‌ی بسیج بیش از ۹۰ تیم جهادی در راستای اعتلای بسیج در عرصه‌های عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و محرومیت زدایی به مناطق محروم اعزام می‌شوند و همچنین در راستای حوزه‌ی سلامت و طرح شهید رهنمون در عرصه‌های جغرافیایی و نقاط مشخص، در طول ۳ تا ۵ سال سلامت را در آن روستا‌ها ایجاد می‌کنند.

فرهنگ بسیج یک فرهنگ نجات بخش است

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: سپاه و بسیج در کنار مردم آماده است که به حل مشکلات دولت کمک کنند و با توانمندی اعلام آمادگی می‌کند که در جهت رفع مشکلات اقتصادی به یاری دولت بیاید، چون همانطور که امام خمینی (ره) فرمودند؛ " اگر در کشوری نوای بسیج طنین انداز شود مطمن باشید دشمنان بر آن پیروز خواهند شد" فرهنگ بسیج یک فرهنگ نجات بخش است.


وی افزود: امروزه در عرصه‌ی نظامی یکی از کشور‌های پرقدرت هستیم و آموختیم که پیروزی با وحدت، همدلی و دست به دست هم دادن، حاصل می‌شود.

سردار فلاح تاکید کرد: مدیران باید با روحیه‌ی جهادی کار انجام دهند و بتوانیم آن را در خود تقویت کنیم چرا که در این صورت خواهد بود که موفقیت را به دنبال خواهد داشت.


وی به برنامه‌های هفته‌ی بسیج اشاره کرد و گفت: بیش از ۲ هزار و ۴۴۸ برنامه در قالب ۱۴۲ عنوان برنامه در هفته‌ی بسیج برگزار خواهد شد.


تفکر و فرهنگ بسیجی به دنبال سوداگری نیست

به گفته‌ی سردار فلاح، تفکر و فرهنگ بسیجی به دنبال سوداگری نیست بلکه به دنبال خدمتگذاری به مردم است و خود را بدهکار جامعه می‌دانند چرا که تفکر بسیجی نه تنها در ایران بلکه فراتر از جغرافیای ایران اسلامی تاثیرات خود را می‌بیند و آمادگی کامل را دارد که به مشکلاتی که در دولت وجود دارد کمک کند.

وی یادآور شد: امروز بسیجیان در راستای امنیت و با مشارکت مردم در قالب گشت‌های سواره و پیاده اقدامات خوبی را انجام داده که باعث کاهش دزدی و جرم شده است.


اعزام ۲۰ تیم تخصصی به ۱۰۰ روستا در راستای شهید رهنمون


وی به برنامه‌های شاخص محور اشاره کرد و گفت: اعزام ۲۰ تیم تخصصی به ۱۰۰ روستا در راستای شهید رهنمون، برپایی ۲۰ ایستگاه سلامت، برپایی بیمارستان تک تخصصی چشم و قلب در مرکز استان، اعزام بیش از ۹۰ تیم اردو‌های جهادی، افتتاح ۸ سوله‌ی صالحین، افتتاح ۲۰۰ طرح اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی برای بیش از ۲۰۰ نفر، افتتاح پروژه‌های طرح کرامت، افتتاح مسجد، پل روستایی، و توزیع ۱۱۰ سری جهیزیه از جمله برنامه‌های شاخص در این هفته است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات