فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت:بسیج در طول 40 سال بعد از انقلاب اسلامی یکی از ارگان های مهم انقلاب بوده و در همه عرصه ها نقش افرینی کرده و اتقلاب ما را به پیروزی رسانده است.
کد خبر: ۹۰۷۹۱۷۰
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان،سردار امان اله گشتاسبی، فرمانده سپاه سلمان استان صبح امروز در کنفرانس مطبوعاتی و خبری که به مناسبت هفته بسبج در مهمانسرای سپاه سلمان سیستان و بلوچستان برگزار شد گفت: در طول هفته بسیج در سطح استان ۱۵۳ عنوان برنامه توسط رده‌های مقاومت بسیج اجرا می‌شود.

وی تشکل بسیج را از دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی عنوان و تصریح کرد: الحمدالله بسیج در طول ۴۰ سال بعد از انقلاب اسلامی یکی از ارگان‌های مهم انقلاب بوده و در همه عرصه‌ها نقش افرینی کرده و اتقلاب ما را به پیروزی رسانده است.

سردار گشتاسبی افتتاح ۷۵ عرصه محرومیت زدایی در شهرستان نیمروز، اجرای طرح شهید رهنمون راه اندازی کمپین حمایت از مردم یمن، مسابقات نواوری صنعتی در پارک‌های علم و فناوری، محفل انس با قران گرامیداشت هفته بسیج غبار روبی.
 
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه امید آفرینی اقتصادی از جمله اهداف افتتاح طرح‌های محرومیت زدایی است، افزود: همه این برنامه‌ها توسط خود بسیجیان انجام می‌شود.
ارسال نظرات