سید ساجد یعقوبی
نماینده، ولی فقیه در استان اردبیل گفت:
نماینده، ولی فقیه در استان اردبیل گفت: بسیج همیشه در صحنه‌های سرنوشت ساز و حساس کشور پیشگام بوده است.
کد خبر: ۹۰۷۹۱۷۲
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸

بسیج همیشه در صحنه‌های سرنوشت ساز کشور پیشگام بوده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، آیت الله سیدحسن عاملی ظهر امروز در دیدار با اعضای ستاد گرامیداشت هفته بسیج در دفتر امام جمعه اردبیل اظهار داشت: بسیج همیشه در صحنه‌های حساس کشور پیشگام بوده و نقش بسیج همیشه تاثیرگذار است.

وی ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: باید فرهنگ و تفکر بسیجی به نسل امروز به ویژه نوجوانان انتقال یابد که این امر بسیار مهم است.

امام جمعه اردبیل اظهار کرد: بسیج بزرگ‌ترین دستاوردی بود که امام راحل آن را ایجاد کرد که بسیج همیشه در کشور نقش اساسی داشته است.

عاملی افزود: بسیج یکی از شاهکارهای بزرگ امام راحل بود که باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا تفکر بسیجی در جامعه نهادینه شود.

وی تصریح کرد: امروزه رهبریت صالح یکی از موضوعات مهم است که ما قدردان رهبریت صالح هستیم که کشورمان در سایه رهبریت صالح به پیشرفت و اقتدار همه‌جانبه دست یافته است.

وی بیان کرد: دشمنان و استکبار جهانی درصدد تسلط بر کشورهای اسلامی هستند که بی‌شک با رهبریت صالح و بصیرت مردم توطئه‌های دشمنان به یاس و ناامیدی تبدیل می‌شود

امام جمعه اردبیل بیان کرد: امروزه کشورمان در سایه درایت‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری به پیشرفت دست یافته و ما قدردان این سرمایه عظیم و بزرگ هستیم.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به این که باید در مجلس افراد تخصصی و کاردان همچون مدرس پای کار باشند افزود: نیاز است در مراکز تصمیم‌گیرنده کشور افراد تخصصی و کاردان حضور یابند که این امر پیشرفت کشوررا رقم خواهد زد.

امام جمعه اردبیل با اشاره به این که بسیج باید در خدمات علمی و فرهنگی پیشگام باشد افزود: امروزه حوزه فرهنگ و علم بسیار مهم است و اگر کشوری پیشرفت کند کشورهای دیگر جرات تسلط به آن کشور را نخواهند داشت.

عاملی با اشاره به پیشرفت کشورمان در عرصه‌های مختلف گفت: امروزه دنیا روی ایران حساب ویژه باز کرده است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام افزود: ما قدردان خون پاک شهدا هستیم و با جان و دل راه شهدای والامقام را ادامه می‌دهیم.

عاملی بیان کرد: یکی دیگر از سرمایه‌های کشور حضور مردم در صحنه‌های سرنوشت‌ساز کشور است و نقشه و توطئه دشمنان این است که مردم را از صحنه خارج کنند که با بصیرت و ولایتمداری این نقشه‌ها به یاس و نامبدی تبدیل می‌شود.

وی ارتقای علمی در کشور را مهم دانست و بیان کرد: باید در این حوزه ورود جدی بسیجیان مبنای کار قرار گیرد.

ارسال نظرات