خبرهای داغ:
فرمانده سپاه اسکو ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته بسیج ، گفت: بسیج صاحب این انقلاب و وظیفه آن حفظ و حراست از انقلاب و دستاوردهای این انقلاب است.
کد خبر: ۹۰۷۹۱۹۴
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰

سعید رشیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: بسیج یک جریان است، یک جریان پیش رونده و پیش برنده  که دغدغه مند انقلاب است و یکی از مولفه های تامین امنیت پایدار بسیج است که امروز امنیت ملی ما با بسیج گره خورده است.

وی خاطرنشان کرد: بسیج مایه ابهت و افتخار نظام، برای دشمنان مایه رعب و وحشت و ناامیدی و برای دوستان مایه آرامش و امنیت است و از جمله وظایف دیگر بسیج این است که نگذارد نظام اسلامی از مسیر اصلی خودش منحرف شود.

رشیدی ادامه داد: بسیج مجموعه ای مقدس، انقلابی، آرمانخواه و در خط اسلام و قرآن است، نام زیبای بسیج در بردارنده زیبایی ها، پاکی ها، رشادت ها و از خود گذشتگی هاست.

وی اضافه کرد: امروز همه می خواهند نام خود را با نام بسیج زینت دهند چراکه وقتی اسم بسیج مطرح می شود در آن فداکاری و صداقت است و در واقع این یک فرهنگ است که از صدر اسلام تا حال وجود داشته است.

رشیدی دیدار با ائمه جمعه شهرستان، برگزاری پیاده روی خانوادگی، ویزیت رایگان در مناطق محروم، برگزاری نشست های بصیرتی و سیاسی، افتتاح خانه های محروم، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، غبارروبی مزار شهدای شهرستان، برگزاری یادواره شهدا و از همه مهم تر حضور حماسی و گسترده بسیجیان در روز پنجم آذر از مهم ترین برنامه های پیش بینی شده در هفته بسیج خواهد بود.

ارسال نظرات