رئیس مجمع عمومی بسیج آذربایجان شرقی در نشست عمومی مجمع بسیج مراغه با اشاره به نقش سازنده و موثر بسیج در کشور گفت: بسیج در کنار مردم، با پشتوانه مردمی خود برای رفع مشکلات جامعه تلاش می کند.
کد خبر: ۹۰۷۹۲۰۰
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، توکل فرهادی  افزود: با توجه به اینکه کشورمان هم اکنون در معرض جنگ اقتصادی قرار دارد، باید با تکیه بر فرهنگ بسیجی و جهادی از بحران ها و مشکلات جامعه سربلند بیرون اییم.
وی با بیان اینکه هم اکنون در پیچ مهم تاریخی قرار داریم ادامه داد: برای عبور از این گردنه های حساس باید آحاد مردم و مسئولان دست به دست همه با اتحاد و همدلی در راستای حل مشکلات جامعه تلاش کنند.
فرهادی با انتقاد از عدم حضور مسئولان اجرایی در مجمع عمومی بسجی این شهرستان گفت: مسئولان خود را خارج از مردم ندانسته و در مسیر رفع مشکلات مردم حرکت کنند.
وی افزود: خلا حضور نماینده این شهرستان در سال ها و ماه های اخیر در نشست ها و مجمع عمومی برای تبیین راهکار برای مشکلات مردم احساس می شود.
فرهادی اضافه کرد: مجمع عمومی بسیج فرصتی برای تبیین راهکارهای عملی برای مشکلات حوزه های مختلف از جمله کشاورزی و صنعت با بهره گیری از ظرفیت های شهرستان و فرهنگ بسیجی و جهادی است.
فرمانده سپاه مراغه نیز در این نشست گفت: وجود تفکر بسیج زمینه ساز برون رفت از معضلات و مشکلات جامعه بوده و در این مسیر همت و عزم مردم و مسئولان را می طلبد.
  رضا سامی افزود: هم اکنون تفکر بسیجی فراتر از مرزهای جغرافیایی جمهوری اسلامی جهانی شده و ملت ها با بهره گیری از این فرهنگ در حال شکست دادن نظام سلطه هستند.
وی با اشاره به برگزاری مجمع عمومی بسیج شهرستان اضافه کرد: موانع پیش روی بخش صنعت و کشاورزی در این نشست با حضور کارشناسان امر بررسی وراهکارهای عملی برای طرح در شورای برنامه ریزی شهرستان تدوین می شود.
رئیس مجمع عمومی بسیج مراغه نیز در این نشست گفت: رسیدگی به مشکلات و مطالبات مردم رسالت اصلی مسئولان باشد.
رحیم بیداروند افزود: حضور مسئولان و نماینده شهرستان برای پیگیری مشکلات مردم منطقه بیش از پیش ضروری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها