به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران عباس زارع، گفت: در راستای حمایت از حقوق صنفی کانونهای آگهی و تبلیغاتی و تحکیم اصول همکاری این صنف و خواستهای مشروع و قانونی کانونها با توجه به ماده ۱۳۱ قانون کار، انجمن صنفی کانونهای آگهی و تبلیغاتی استان مازندران تشکیل شد.
معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، افزود: در همین راستا انتخابات انجمن صنفی کانونهای آگهی و تبلیغاتی برای انتخاب نماینده انجمن در شهرستانها بر اساس جدول زمانبندی شده برگزار میشود.
زارع عنوان کرد: ارائه خدمات و پیگیری مطالبات صنفی کانونهای آگهی و تبلیغاتی در راستای تحقق شعار سال و معرفی کالای ایرانی، کمک به بحث اشتغال و کار آفرینی، ترویج فرهنگ اسلامی ایرانی، مهمترین اهداف تشکیل انجمن صنفی کانونهای آگهی و تبلیغاتی در مازندران است.
معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، هماهنگی تعرفه تبلیغات، برگزاری دورههای آموزشی، تشکیل تعاونی مسکن، ثبث شرکت تعاونی، تنظیم قراردادهای یکنواخت، برگزاری نمایشگاه توانمندیهای تبلیغات استان، درخواست مجوز نشریه انجمن و معرفی کانونهای تبلیغاتی عضو را از مهمترین دستاوردهای تشکیل انجمن صنفی برای کانونها عنوان کرد.