خبرهای داغ:
بخشدار جوکار:

هر جا با روحیه بسیجی وارد شدیم از پس مشکلات برآمدیم

بخشدار جوکار با تأکید بر ترویج روحیه بسیجی همچنان که در اول انقلاب در زمان جنگ بود، گفت: همچنان نیاز به ترویج این روحیه‌ در کشور است چراکه در هر جایی ما با آن روحیه خالصانه وارد شدیم، توانستیم از پس مشکلات بر بیاییم‌.
کد خبر: ۹۰۷۹۲۰۶
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷

هر جا با روحیه بسیجی وارد شدیم از پس مشکلات برآمدیمبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، فرهاد جهانیان در جلسه ستاد فرعی هفته بسیج با تبریک ماه ربیع الاول و گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: یاد و خاطره همه دلاورمردان و جان برکفانی‌ که بسیجی‌وار در زمان جنگ و بعد از جنگ در عرصه‌های مختلف جنگ و جهاد، جان خود را ایثار و فدا کردند و با ایثارگری‌های خود نهال نوپای انقلاب را آبیاری کرده و روز به روز تنومندتر کردند گرامی می‌داریم.

وی بیان کرد: از همان ابتدای شروع جنگ مردم و جوانان جان برکف‌ این مرز و بوم به پا خاستند و خیلی سریع‌تر از آن چیزی که دشمنان فکر می‌کردند سازماندهی کردند و چنان سپاه عظیمی گرد آمد که دشمن در واقع یکه‌ خورد و نتوانستند به اهدافی که می‌خواستند برسند و بسجیان با ایستادگی و مقاومتی که انجام دادند، نگذاشتند حتی یک وجب از خاک ما زیر پوتین‌های دشمن باقی بماند و درس بزرگی تا ابد به همه کشورها دادند که ایران با وجود جوانان جان بر کف خود، جایی نیست که کسی بخواهد چشم طمع به آن داشته باشد.

بخشدار جوکار افزود: بعد از 40 سال، دنیا متوجه شده که ایران را باید با انقلاب اسلامی بپذیرد‌ و باید در معادلات و معاملات بین المللی خود نقش ایران را لحاظ کند.

وی گفت: باید یاد بسیجیانی که هر چه داشتند برای مردم در طبق اخلاص گذاشتند و دلسوز مردم و وطنشان بودند را زنده نگه داریم.

جهانیان با تأکید بر ترویج روحیه بسیجی همچنان که در اول انقلاب در زمان جنگ بود، اظهار داشت: همچنان نیاز به ترویج این روحیه‌ در کشور است چراکه در هر جایی ما با آن روحیه خالصانه وارد شدیم، توانستیم از پس مشکلات بر بیاییم‌.

وی ادامه داد: باید بدانیم که دشمن به همبستگی، اتحاد و همدلی ما نشانه زده و از این باید صیانت کنیم و نباید با زیاده‌خواهی و غفلت‌های خود، کاری کنیم که این ملت باز هم در سختی باشند و ما باید هر چه می توانیم برای رفاه مردم در طبق اخلاص بگذاریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات