مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: بسیج در هر عرصه ایی که جامعه اسلامی، انقلاب اسلامی دچار مشکل هست باید وارد عمل شود.
کد خبر: ۹۰۷۹۲۱۰
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۶

سرهنگ پاسدار علی بیک نژاد مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان بیان کرد: بمناسبت آغاز هفته بسیج و هفته وحدت کارگاه پیشگیری از اعتیاد ویژه فرهنگیان بسیجی در راستای گرامیداشت هفته بسیج در زاهدان اجرا شده است.

وی افزود: ما مطلع برنامه‌ های هفته بسیج، بسیج فرهنگی را از امروز شروع کردیم و با برنامه مقابله با اعتیاد و کارگاه مشاوره ایی برای فرهنگیان نواحی ۱ و ۲ آموزش و پرورش شهرستان زاهدان برگزار شد.

سرهنگ بیک نژاد گفت: این برنامه در راستای همکاری با آموزش و پروش اجرا شده در این برنامه ضمن تاکید بر هفته بسیج  و هفته وحدت دو کلاس با استفاده از مدرسین برجسته در راستای مبارزه با اعتیاد برگزار می‌ شود.

وی در ادامه  هدف از برگزاری این کارگاه را  تاثیر گذاری فرهنگیان به صورت مستقیم به روی دانش آموزان و غیر مستقیم بر روی والدین آن‌ها عنوان کرد.
 
این مسئول با اشاره به این مطلب که هم اکنون معظل اعتیاد که امروزه یک مسئله جدی به شمار می‌ آید باید برای جلوگیری از شیوع این بحران  به این قشر ارزشمند جامعه توجه کرد.

وی در پایان اضافه کرد: بسیج در هر عرصه که جامعه اسلامی و انقلاب اسلامی دچار مشکل است باید وارد شود و آن مشکل را حل کند و این رسالت از اول انقلاب تا هم اکنون ثابت شده است.
ارسال نظرات