به مناسبت هفته بسیج صورت می گیرد

اجرای بیش از ۷۰ برنامه شاخص در چگنی

فرمانده سپاه ناحیه چگنی از اجرای بیش از ۷۰ برنامه شاخص در هفته بسیج خبر داد .
کد خبر: ۹۰۷۹۲۲۲
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۷

فرمانده سپاه ناحیه چگنی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از لرستان  ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد اقتدار انقلاب اسلامی و تاسیس بسیج به فرمان امام خمینی(ره)از اجرای بیش از ۷۰ برنامه شاخص در هفته بسیج خبر داد و بیان کرد:باهماهنگی انجام شده  بیش از ۷۰برنامه در هفته بسیج در سراسرشهرستان چگنی اعم از پایگاه،حوزه و ناحیه مقاومت و اقشار بسیج اجرایی می شود.

سرهنگ منصور کریمی وظیفه سپاه را حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن دانست و گفت:ماموریت های سپاه و بسیج در راستای انجام آن وظیفه ذاتی واصلی محول شده درقانون اساسی،تعریف شده و روشن است وبرنامه ریزی ماهم باید برآن اساس و جهت باشد تا از اهداف اصلی منحرف نشویم.

 

 کریمی بااشاره به سرفصل برنامه های در دست اجرا در هفته بسیج، به سرکشی از خانواده شهدا  وافتتاح طرحهای بسیج سازندگی در قرارگاه پیشرفت و آبادانی سطح شهرستان،برگزاری اردوهای جهادی،افتتاح پایگاههای مقاومت،دیدار خانواده معظم شهدای بسیجی و همایش اقتداربسیج در روز ۵ آذر ماه پرداخت.

 

وی افزود:نشست بصیرتی و روحانیون،تجلیل از بسیجیان موفق درعرصه های علمی وقرآن،اعزام تیم های درمانی به مناطق محروم،برگزاری کارگاه سواد رسانه،اجرای مسابقات ورزشی،برگزاری یادواره شهدا از برنامه های هفته بسیج است.

سرهنگ کریمی عطرافشانی قبور مطهرشهدا را از دیگر برنامه هفته بسیج دانست و افزود:تجدید میثاق بسیجیان باشهدا از برنامه های مهم هفته بسیج است که این مراسم در تمام گلزارهای شهدای شهرستان اجرایی می شود.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات