خبرهای داغ:
توسط مدیریت توزیع برق شهرستان اسکو انجام گرفت
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از اصلاح شبکه برق روستای مجارشین توسط مدیریت توزیع برق شهرستان اسکو خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۹۲۵۷
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی توزیع برق تبریز، عادل کاظمی با اعلام خبر فوق تشریح کرد: هدف از انجام این پروژه، رفع حریم شبکه توزیع برق  و جلوگیری از بروز حوادث احتمالی برای ساکنین این روستا بوده است.

وی در تشریح مشکلات موجود در این روستا اظهار داشت: به علت نزدیکی شبکه های سیم مسی فشار ضعیف به املاک ساکنان مخاطراتی وجود داشت که سیم های لخت به کابل خودنگهدار تبدیل شدند.

کاظمی گفت: تعویض سیم مسی با کابل خودنگهدار مناسب، علاوه بر کاهش خطرات احتمالی موجب بهبود ولتاژ شبکه در این روستا نیز شده است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز اظهار داشت: صعب العبور بودن منطقه، سرمای شدید و برف و یخبندان باعث شده است فصل کار عملیاتی در این منطقه بسیار کوتاه باشد.

کاظمی هزینه این پروژه  را  600میلیون ریال عنوان کرد و گفت: 203 متر کابل کشی زمینی فشار ضعیف و 488 متر کابل خودنگهدار در این روستا احداث شده است.

همچنین وی از جابجایی 3 اصله تیر در روستای مجارشین خبر داد و گفت: پست هوایی به ظرفیت 400 کیلوولت آمپر برای خروج فیدرهای اضافی احداث شده است که افزایش ظرفیت شبکه در آینده را تامین می نماید.
وی افزود: 23 اصله تیر چوبی و بتنی نیز در راستای اصلاح و ساماندهی شبکه برق این روستا نصب شده است.

 طبق آخرین سرشماری انجام شده تعداد 295 خانوار با جمعیت یک هزار و 300 نفر در روستای مجارشین از توابع اسکو ساکن هستند.

ارسال نظرات