هزار و ۶۶۳ طرح عمرانی و غیر عمرانی تاکنون در نقاط محروم کهگیلویه و بویراحمد توسط سپاه فتح استان اجرایی شده است.
کد خبر: ۹۰۷۹۲۶۰
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۶
فرمانده سپاه فتح استان در نشست با رسانه‌ها که به مناسبت گرامیداشت هفته‌ی بسیج برگزار شد گفت: برای اجرای این طرح‌ها بیش از ۳۰ میلیارد اجرایی شدن هزار و ۶۶۳ طرح به همت سپاه فتح در استانتومان هزینه شده است.
سرهنگ خرمدل افزود: تا پایان خرداد سال آینده کار ساخت ۸۰۰ خانه‌ی ویژه‌ی محرومان در نقاط مختلف استان به پایان می‌رسد.
وی مرمت و بازسازی مساجد،۷۲ یادمان شهید،۷۱ خانه‌ی عالم،۲۴ باب خانه‌ی بهداشت و ۳۱ باب مدرسه را تنها بخشی از فعالیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان اعلام کرد و اضافه کرد:امسال خدمات رسانی به ۵ دهستان در حوزه طرح‌های عمرانی در دستور کار این نهاد انقلابی است.
فرمانده سپاه فتح استان تفکر بسیجی را تفکر ایثار و شهادت در راه خدا دانست وگفت:امروز همین تفکر ناب بسیجی است که در کشور‌هایی مثل عراق، یمن و سوریه راهگشا بوده است.
سرهنگ خرمدل با تشریح برنامه‌های هفته بسیج افزود:برگزاری یادواره‌ی شهدا، عطر افشانی گلزار شهدا، بهره برداری از ۱۵ طرح عمرانی در روستا‌های استان و ارایه‌ی خدمات پزشکی از جمله این برنامه‌ها در هفته‌ی بسیج است.
از ۲۹ آبان تا ۵ اذر به نام هفته‌ی بسیج نام گذاری شده است.
محمدی دبیر ستاد گرامیداشت هفته‌ی بسیج هم ضمن بیان روزشمار هفته‌ی بسیج گفت:تجمع بزرگ شکوه مقاومت باحضور اقشار مختلف مردم در مصلی امام خمینی (ره)، اعزام تیم‌های پزشکی و اردو‌های جهادی به مناطق محروم استان و برگزاری جلسات روشنگری و بصیرت افزایی از دیگر برنامه‌های این هفته است.
ارسال نظرات